Hvor længe har i været om at blive gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.151 visninger
64 svar
0 synes godt om
27. oktober 2009

Anonym trådstarter

Første gang: 1 måned.

Nu: Prøver på 3 måned uden held endnu.

Så trænger til at høre, at det sagtens kan lykkes selvom det ikke sker i første hug

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

Ansemusen

Selvfølgelig kan det det

Her lykkedes det ca. i tredje forsøg. Havde mens ca. hver anden måned og så holdt vi en måneds pause. Havde endda sex to gange da jeg havde ægløsning, måneden før jeg blev gravid, og der lykkedes det ikke. Gik selvfølgelig halvt i panik, fordi jeg tænkte 'Åh nej, hvis jeg ikke blev gravid når vi nu ramte ÆL (testede), så kan jeg måske ikke blive gravid. Næste ÆL var der bid selvom vi ikke fandt ud af hvornår det var. Havde bare sex hver 2. dag og vupti så blev jeg gravid!

Anmeld

27. oktober 2009

guggle

2 graviditeter hvor det skete med det samme og en graviditet hvor det tog 4-5 år

Anmeld

27. oktober 2009

nanaz

jeg tabte mit første barn da jeg var 3 måneder henne, men blev gravid 4 måneder senere..

Anmeld

27. oktober 2009

CamiRon

Vi var 8 måneder om at få det til at lykkes. Så hav tålmodighed, mon ikke det kommer.

Anmeld

27. oktober 2009

christina2412

det har taget mig 8 år, men det er pga jeg kun har æggeløsning 1 til 2 gange om året max og det er forskelligt hvad mdr og tidspunkt.

christina 37+5

Anmeld

27. oktober 2009

Tina2

Begge gange var jeg gravid 1½ md efter jeg smed p-pillerne.....

Anmeld

27. oktober 2009

CarinaSB

Det tog ca 1½ månede

Anmeld

27. oktober 2009

Lærke90

Vores var også ved 1 forsøg ..

Anmeld

27. oktober 2009

LHB

For os to de små to måneder. Gik hurtigere end forventet, men det er jo bare skønt!

Synes hele tiden man hører om mange, der har prøvet længe og for de fleste lykkes det jo Så tab ikke modet efter et par måneder!

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.