Jeg synes BESTEMT ikke at du skal tjekke hans telefon. Det er over grænsen og det vil være som at tisse i bukserne.
Det er efter min mening et skråplan med tjekkeadfærd. Hvis man vil være utro, så er der så mange måder at være det på, at selv en telefon uden mistænkeligt indhold slet ikke er en garanti for at der ikke foregår noget.
Til gengæld kan du være sikker på, at hvis din.mand er et fornuftigt menneske, som elsker dig og finder ud af at du tjekker ham, at så vil han da lige præcis have en grund til at forlade dig.
Tillid er det vigtigste. Og har du ikke tillid - og går du med svære tanker som disse, så synes jeg at du skal holde det på din egen banehalvdel og tale med en psykolog der kan hjælpe dig med redskaber - og måske skal din kæreste tage del i dit personlige arbejde med at udvikle dig til et trygt, tillidsfuldt og glad menneske igen.
Ingen fortjener at føle sig forpint som dig - men det er ikke din kærestes skyld. Du har selv et ansvar for at du føler som du gør.
Kæmpe kram fra en, der har været i dine sko og kommet lykkelig ud på den.anden side uden at miste mig selv, min kæreste eller min værdighed. For min egen skyld.
Anmeld
Citér