Anonym skriver:
Ja jeg er nok lidt paranoid og farvet af tidligere oplevelser, så i må bære over med mig hvis det her lyder helt skørt eller i synes det er totalt for meget
Min kæreste har været alene hjemme i næsten 6 hele dage mens jeg var været på ferie med min datter.
Da vi kommer hjem ligner det fuldstændigt som om vi lige er trådt ud af døren og alt ligger som det gjorde da vi tog afsted. Der er lidt mad i køleskabet, men det er så også det
Da vi tog afsted for 6 dage siden bed jeg mærke i at jeg tog hul den sidste toilet rulle tidligere på dagen. Havde regnet med at han var blevet nødt til at købe nyt efter et ude dage. Men nej den var der stadig og der var en del tilbage
Da jeg åbner opvaskemaskinen stinker den helt vildt, men der er ikke ret meget service i den. Til morgen vil jeg så køre den og kommer i tanke om at jeg kun har efterladt 1 opvaske tabs da vi tog på ferie. Den er der stadig. Jeg spørger mine kæreste hvor meget den har kørt mens jeg har været væk og han siger nok omkring 2 gange. Det kan jeg jo så være ret sikker på ikke er rigtigt medmindre han ikke har brugt tabs
Derudover kan jeg se at der kun er brugt 2 kaffekopper og jeg ved at han drikker kaffe hver morgen
Jeg har ingen (anden) grund til at mistænke min kæreste, men det føles bare så mærkeligt at komme hjem til et hjem hvor det nærmest ser ud som om der ikke var været nogen
Nu er han selv taget væk de næste par dage og jeg sidder her med ondt i maven 
Min tanke er; nej du er ikke paranoid.!
Der er flere ting jeg synes er underlige. Han siger opvaskeren har kørt 2 gange. Skal ikke gøre mig alt for klog på andre, men jeg ville ikke kunne fylde OG starte en opvasker to?! Gange på seks dage hvis jeg var helt alene.
Og ift toiletpapiret… Enten er han herre klam og har skrottet at tørre sig efter toiletbesøg og ellers har han knap været hjemme.
Jeg forstår godt du har ondt i maven. Det ville jeg godt nok også have. Bare det at han lyver omkring opvaskeren er alt rigeligt for mig, for hvor meget andet lyver han så også om
Anmeld
Citér