Anonym skriver:
Forstår slet ikke, hvorfor det er så stort et problem, at man kigger i hinandens telefoner.. Herhjemme har vi en aftale om, at vi altid må kigge i den andens telefon - også uden at spørge, hvis man begynder at blive usikker.. Netop fordi vi begge ikke har noget at skjule, så er det slet ikke noget problem for nogle af os, at vores "privatliv" bliver afsløret/kigget på..
Er det virkelig så vigtigt for folk at holde sine samtaler med vennerne eller familien hemmelige, at kæresten ikke må gå ind og kigge? Deler man ikke alting i sit forhold? 
Det vigtigste i et forhold er vel i bund og grund tillid, ja altså hånd i hånd med kærlighed.
Min mand mand må da gerne se i min telefon (skal måske lige tjekke om jeg har skrevet han er et kvaj på et tidspunkt
), men hvorfor skulle han have behov for det?
Hvis først han eller jeg havde behøver for at lege detektiver, for at få afkræftet eller bekræftet en mavefornemmelse, ja faktisk allerede da vi fik mavefornemmelsen og ikke kunne pakke den ind i tryghed, så ville jeg mene vi havde noget der skulle arbejdes med sammen, og der arbejde var da ikke at puste til mistilliden og tjekke hinanden gang på gang.
Jeg har koden til min mands telefon, ikke fordi jeg skal kigge i den, men bare fordi jeg vel en gsng har skulle åbne den og han fortalte mig den, på samme måde har han koden til min. Så de er ikke hemmelige og ligger ikke som store hemmelige klodser der skaber utryghed.
Til trods for at jeg kender koden, har jeg aldrig overvejet at kigge i den. Til trods for jegber et af de aller aller mest nysgerrige mennesker, har jeg aldrig overvejet at kigge i den.
Anmeld
Citér