Jeg er glad for at flere af jer skriver at det ikke behøver være noget. Jeg er lidt bange for at jeg kommer til at koge suppe på noget der ikke findes og jeg er ret bekymret for hvordan han vil reagerer på min mistanke
Det der mest får alarmklokkerne til at ringe er det med at han insistere på at have kørt opvaskeren. Har spurgt ham to gange og van holder på at den har været igang. Men det kan sagtens bare være noget han siger måske kan han ikke engang huske det og har bare svaret. Måske har han glemt at putte tabs i. Men jeg synes alligevel det virker underligt
Han har været på arbejde i løbet af ugen så det er selvfølgelig begrænset hvor meget han har været hjemme. Vi har skrevet sammen hver dag og han har ikke nævnt noget om nogle aftaler. Jeg har også spurgt ham om han har lavet noget og han har kun svaret arbejde
Da vi kom hjem sagde jeg at det så ud som om han slet ikke havde været hjemme. Og der svarede han bare at han kun havde været hjemme om aftenen
Jeg kan ikke få det til at passe hvis han skulle lave noget ved siden af. Vi er igang med at prøve at producere første fælles baby og tror simpelthen ikke på at han er så ufornuftig at gøre det uden at være 100 procent med i det. Men der er stadig en lille tvivl det gnaver i maven da jeg simpelthen synes det virker mærkeligt
Anmeld
Citér