Er jeg paranoid eller hvad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2021

123321

Profilbillede for 123321

Jeg ville spørge ham :-) og netop som en anden skriver, det behøves jo ikke at være noget slemt noget, det kan jo bare være han ikke har været meget hjemme, men måske ved du fra ferien at han har sagt han har været hjemme? Selvfølgelig det med antal vask og toiletpapir virker også underligt, men der er i min optik ingen anden udvej end simpelthen at dele din undring med ham og se hvad han siger.

Håber alt ender med et grin ����

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2021

AnoMor

Der er ikk noget alarmerende at læse for mig må jeg indrømme. 
opvaskeren har ikke kørt? Og hvad så, ja det er da klamt at den stinker. Og han siger sikkert bare den har kørt fordi han ved det da er klamt den ikke har. 
Han kan have brugt samme kaffekop hele ugen. 
toiletpapir? Det var en helt ny rulle og mig bekendt er det kun efter afføring mænd bruger toiletpapir eller efter onani. Så ikk underligt den ikke er tom.

han har garanteret bare været ude og besøge venner/veninder/familie. Men spørg ham så du får ro i maven. Men husk og hold den på egen banehalvdel

Anmeld Citér

13. august 2021

Anonym trådstarter

Jeg er glad for at flere af jer skriver at det ikke behøver være noget. Jeg er lidt bange for at jeg kommer til at koge suppe på noget der ikke findes og jeg er ret bekymret for hvordan han vil reagerer på min mistanke 

Det der mest får alarmklokkerne til at ringe er det med at han insistere på at have kørt opvaskeren. Har spurgt ham to gange og van holder på at den har været igang. Men det kan sagtens bare være noget han siger måske kan han ikke engang huske det og har bare svaret. Måske har han glemt at putte tabs i. Men jeg synes alligevel det virker underligt 

Han har været på arbejde i løbet af ugen så det er selvfølgelig begrænset hvor meget han har været hjemme. Vi har skrevet sammen hver dag og han har ikke nævnt noget om nogle aftaler. Jeg har også spurgt ham om han har lavet noget og han har kun svaret arbejde

Da vi kom hjem sagde jeg at det så ud som om han slet ikke havde været hjemme. Og der svarede han bare at han kun havde været hjemme om aftenen

Jeg kan ikke få det til at passe hvis han skulle lave noget ved siden af. Vi er igang med at prøve at producere første fælles baby og tror simpelthen ikke på at han er så ufornuftig at gøre det uden at være 100 procent med i det. Men der er stadig en lille tvivl det gnaver i maven da jeg simpelthen synes det virker mærkeligt 

Anmeld Citér

13. august 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er glad for at flere af jer skriver at det ikke behøver være noget. Jeg er lidt bange for at jeg kommer til at koge suppe på noget der ikke findes og jeg er ret bekymret for hvordan han vil reagerer på min mistanke 

Det der mest får alarmklokkerne til at ringe er det med at han insistere på at have kørt opvaskeren. Har spurgt ham to gange og van holder på at den har været igang. Men det kan sagtens bare være noget han siger måske kan han ikke engang huske det og har bare svaret. Måske har han glemt at putte tabs i. Men jeg synes alligevel det virker underligt 

Han har været på arbejde i løbet af ugen så det er selvfølgelig begrænset hvor meget han har været hjemme. Vi har skrevet sammen hver dag og han har ikke nævnt noget om nogle aftaler. Jeg har også spurgt ham om han har lavet noget og han har kun svaret arbejde

Da vi kom hjem sagde jeg at det så ud som om han slet ikke havde været hjemme. Og der svarede han bare at han kun havde været hjemme om aftenen

Jeg kan ikke få det til at passe hvis han skulle lave noget ved siden af. Vi er igang med at prøve at producere første fælles baby og tror simpelthen ikke på at han er så ufornuftig at gøre det uden at være 100 procent med i det. Men der er stadig en lille tvivl det gnaver i maven da jeg simpelthen synes det virker mærkeligt 

Ja, det virker altså meget mærkeligt, og selvfølgelig har man aldrig lyst til at tænke det værste, men den virker ikke helt god for at sige det som det er. Jeg ville i hvert fald få taget en alvorssnak med ham, og finde ud af, hvad der er sket, eller ikke sket. Det virker underligt.. Og tro mig, mænd/folk kan være svin, så om man er ved at producere et barn har ikke en dyt at sige (for nogle typer). Hvis der er ugler i mosen, så hellere finde ud af det nu, end når du først er gravid

Anmeld Citér

13. august 2021

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

Så giver det da god mening at der ser ud som om han ikke har været der. Han har været på arbejde, kommet hjem, spist en rugbrødsmad eller noget. De bruger ikke så meget toiletpapir som kvinder. Så har han enten glemt at han ikke har kørt opvaskemaskinen eller også har han bare sagt en hvid løgn fordi han ikke vil have ballade

Anmeld Citér

13. august 2021

Anonym trådstarter

Astoria skriver:

Så giver det da god mening at der ser ud som om han ikke har været der. Han har været på arbejde, kommet hjem, spist en rugbrødsmad eller noget. De bruger ikke så meget toiletpapir som kvinder. Så har han enten glemt at han ikke har kørt opvaskemaskinen eller også har han bare sagt en hvid løgn fordi han ikke vil have ballade

Jeg håber du har ret. Og måske han har ryddet op inden jeg kom hjem. Det kan også være at han har fundet en ekstra rulle papir er sted. Planterne ville også være døde hvis de ikke var blevet vandet i hvert fald hver anden dag

Anmeld Citér

13. august 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja, det virker altså meget mærkeligt, og selvfølgelig har man aldrig lyst til at tænke det værste, men den virker ikke helt god for at sige det som det er. Jeg ville i hvert fald få taget en alvorssnak med ham, og finde ud af, hvad der er sket, eller ikke sket. Det virker underligt.. Og tro mig, mænd/folk kan være svin, så om man er ved at producere et barn har ikke en dyt at sige (for nogle typer). Hvis der er ugler i mosen, så hellere finde ud af det nu, end når du først er gravid

Den ene side af mig siger præcis hvad du siger. Men tror måske det kammer lidt over for mig da jeg er lidt ekstra følsom for tiden. Min frygt er også at finde en grum hemmelighed når jeg først er gravid, men synes mit grundlag for reelt at tro at der er noget galt er lidt for tyndt til at jeg kan være bekendt at mistænke ham for alvor

Anmeld Citér

13. august 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Hvis han kun har været sammen om aftenen, så er det da klart at der ikke er brugt så meget toiletpapir.. 

Ligget på sofaen og slappet af.. Han kan jo godt have været ude, lidt spontant. 

Har han behov for at nævne hvis han har aftaler? (jeg tænker hvis du var hjemme, og ville vide om han kom hjem... men kan ikke forstå hvorfor han har behov for at nævne alle hans aftaler, når du ikke er der.... ) 

Men sæt dig ned med ham, at det er ok at han har glemt at starte opvaskeren, eller glemt at sætte tabs i. 

Og kaffekoppen, man behøver jo ikke tage en ny hver dag, man kan skylle det man har. 

Anmeld Citér

13. august 2021

Kir

Det kan også være han har købt en pakke og så brugt enormt meget toiletpapir

Ej spøg til side, det lyder lidt underligt, men måske han arbejdet lidt mere og derfor ikke været så meget hjemme. Og måske har han mest vasket op i hånden.

Du kan jo sagtens spørge ham. Forklare ham at der er nogle ting du synes er lidt mærkelige og at du før har haft kæreste der har været utro, så derfor er dine alarmklokker lidt sensitive. Du ved godt det måske er lidt fjollet, men om han kan opklare tingene for dig så du kan slå det ud af hovedet. Hvis han er uskyldig så kan jeg ikke forestille mig han bliver sur hvis du fremlægger det sådan. 

Anmeld Citér

13. august 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Altså jeg ville nok slet ikke ligge mærke til om alt lå som da jeg forlod det, hvor meget toiletpapir der var brugt og om opvaskeren havde kørt, hvordan kan det være du ligger mærke til det? - Har du andre årsager til at være mistænksom?

Hvis jeg havde været væk i 6 dage og manden havde været uden børn havde han arbejdet fra morgen til aften og derved kun været hjemme og sove

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.