Gå vogn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2009

Karo

Vi havde en gåvogn til Marcus, og vi har kun gode erfaringer med den. Barnet skal jo rent faktisk selv lære at holde ballancen for ellers triller gåvognen bare derudaf og så kan barnet ikke følge med. Den første gang Marcus brugte den gik jeg med en fod foran og sørgede for at den ikke trillede væk og anden gang han havde den fremme havde han allerede lært det selv. Han var meget glad for den, og har brugt den rigtigt meget.

Nu var Marcus meget hurtig til at gå, så det var en meget lille periode han rent faktisk brugte den (kun et par uger) og så kan man jo syndes at det er dyrt og skulle ud og invistere i en gåvogn.

Men herhjemme har vi bestemt ingen dårlige erfaringer med gåvogne tvært imod.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2009

sarahb

malou skriver:

Jeg har Brio´s klassiske gåvogn til Victor... jeg havde den selv da jeg var lille og jeg er ikke kommet til skade og Victor elsker sin!!!! Jeg synes den er fantastisk... han griner og traver derud af... mega stolt med hovedet i sky!!! Jeg mener bestemt han lærer at holde balanchen med den og frem hjælper sin metrorik. Så jeg har altså kun gode ting at sige om en gåvogn!!

knus malou

enig.
Isaac går rundt om alt, men kan ikk selv endnu, så bruger han gå vognen fra brio.. den er fantastisk... og han elsker den..

Anmeld

29. oktober 2009

NaFe

Jeg har også brugt gå vogn til feluca fra hun var 5 mdr. jeg satte hende i den og så resede hun rundt i hytte...dog aldrig mere end 10 min ad gange....alt med måde som man siger... Hun er nu snart 10 mdr og går rundt med sådan en brio vogn, da hun jo ikke kan gå selv... har intet mod nogen a delene...syntes begge er fantastiske....

Anmeld

29. oktober 2009

vatten

Jeg havde en Brio gåvogn til Mathias. Den brugte han 3-4 mdr før han kunne gå, også udenfor, og han er aldrig kommet alvorligt til skade med den.

Han havde også en gåbil og en scooter, som han brugte meget. Og vi har begge været glade for det.

Anmeld

29. oktober 2009

Saaby

Hejsa..

Vi gav vores datter der nu er fire år en gåvogn da hun skulle lære at gå. Hun er idag tågænger, så den fejl laver jeg ikke med den næste...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.