Gå vogn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2009

malou

qp skriver:

Sådan en her er rigtig go... og man kan endda spænde hjulene lidt så den ikke flyver afsted

Lige præcis!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

Pia

Valle81 skriver:

Lige nøjagtigt:0) Og det er også langt det bedste:0)

Når hun har lært at gå, så synes jeg en lille dukkevogn kunne være rigtig godt. De tipper ikke helt så nemt, som fx den røde gå vogn fra Brio:0)

Faktisk tipper dukkevognen ofte nemmere end gå-vogene, fordi vægten fra hjulene ikke er fordelt der hvor de skal, som de er på gå-vogene..

Lærke har en dukke vogn fra brio og den er hun væltet med en million gange ,men aldrig med sin brio gå-vogn.

Anmeld

27. oktober 2009

hc=k

malou skriver:

hmm.. forstår dig ikke helt... men vi er jo heldigvis alle forskellige. Dvs så vil du heller ikke i fremtiden købe dine børn en cykel? Må de gå til ridning? eller motorcross?? de kan da også falde og slå sig hvis de snubler over en fodbold?? hjælp mig lige... er meget forvirret

knus malou

JO selvfølgelig må de da det, men til den tid kan de jo godt styrre deres bevægelser og balance. Jeg mener bare at jeg ikke synes at en gåvogn er sikker for børn der ikke kan gå selv fordi den tipper meget let. Jeg kan ikke kontrolere om min søn går rundt om bordet, mellem stolene eller noget andet en gåvogn kan jeg bestemme om han må få eller ej når han endnu er så lille at han ikke kan gå selv så det mener jeg er én ting mindre han kan slå sig på når han er lille. Det er det samme som at børnesikre huset i min mening.

Anmeld

27. oktober 2009

Valle81

malou skriver:

Victor´s gåvogn fra brio er altså ikke nem at tippe. Du kan jo bare skrue den ind til at hjulene ikke bare hjuller derud af af! altså at der er godt med modstand... det kan vores ihvertfald!

knus malou

Ej, se der blev jeg noget klogere:0)

Anede det faktisk ikke. Arvede en til Asta, og den susede nemlig derudaf og så hang hun efter den og klemte fingrene osv. Så den røg ud:0) Ærgeligt.

Nå men nu kan jeg øsnek mig en til den næste, og så ved jeg hvordan jeg får den til ikke at tippe:0)

Anmeld

27. oktober 2009

Diana...

qp skriver:

Sådan en her er rigtig go... og man kan endda spænde hjulene lidt så den ikke flyver afsted

Jep nemlig super god.

Anmeld

27. oktober 2009

Valle81

Pia skriver:

Faktisk tipper dukkevognen ofte nemmere end gå-vogene, fordi vægten fra hjulene ikke er fordelt der hvor de skal, som de er på gå-vogene..

Lærke har en dukke vogn fra brio og den er hun væltet med en million gange ,men aldrig med sin brio gå-vogn.

:0)

Vi har oplevet det lige omvendt:0)

Men nu fandt jeg lioge ud af at man kan spænde hjulene på Brio gå vognen, det vidste jeg ikke. Hvade en jeg havde arvet fra en veninde, og den susede bare derudaf, og Asta væltede konstant og klemte fingrene:0(

Anmeld

27. oktober 2009

LouiseNielsen

MoarJ skriver:

Nu er mit barn 9 mdr til November, og hun kan slet ikke gå...

Hun kravler kun... Hun gør tingene i hendes tempo..

Jeg synes selv at hun skal lære og gå og få balancen, og vil slet ikke have nogen gå vogne ind her, uanset hvad slags det er... Vi er forskellige allesammen og har hver sin mening om tingene, og det skal der være plads til...

Det er jo lidt det samme, som mennesker der træner sit barn til at kravle osv, det synes jeg jo ikke om, og andre synes om det..

Jeg synes selv at mit barn selv skal lære tingene, jeg kunne aldrig drømme om at træne det, lære barnet at gå osv...

Det skal hun gør, når hun er klar til det og ikke før... :O)

Tror ikke du er klar over hva det er jeg mener....

Jeg mener heller ikke man skal presse ens børn, men lade dem gøre tingene som de er klar til det.

Men hvis hun lære at gå uden nogen form for gå vogn, hvorfor så give hende en bagefter???

Anmeld

27. oktober 2009

malou

Pia skriver:

Jeg var i babysam igår med min mor og victor...- han kravlede rundt på gulvet og var jo meget interesseret i alt han kunne nå Så stod der en dukkevogn og lidt længere henne en brio gåvogn...- han rejste sig ved dukkevognen og faldt så lang han var men brio vognen.... tja.. der travede han hele babysam rundt til folks store begejstring.. og nåhhh hvor er han sød...- jeg mener bestemt den er guld værd og et must hos alle børnefamilier  

Anmeld

27. oktober 2009

Diana...

MoarJ skriver:

Nu er mit barn 9 mdr til November, og hun kan slet ikke gå...

Hun kravler kun... Hun gør tingene i hendes tempo..

Jeg synes selv at hun skal lære og gå og få balancen, og vil slet ikke have nogen gå vogne ind her, uanset hvad slags det er... Vi er forskellige allesammen og har hver sin mening om tingene, og det skal der være plads til...

Det er jo lidt det samme, som mennesker der træner sit barn til at kravle osv, det synes jeg jo ikke om, og andre synes om det..

Jeg synes selv at mit barn selv skal lære tingene, jeg kunne aldrig drømme om at træne det, lære barnet at gå osv...

Det skal hun gør, når hun er klar til det og ikke før... :O)

Jeg tror hun mener hvorfor købe en når hun godt kan hvad skal man så bruge den til?

Anmeld

27. oktober 2009

malou

Valle81 skriver:

:0)

Vi har oplevet det lige omvendt:0)

Men nu fandt jeg lioge ud af at man kan spænde hjulene på Brio gå vognen, det vidste jeg ikke. Hvade en jeg havde arvet fra en veninde, og den susede bare derudaf, og Asta væltede konstant og klemte fingrene:0(

Ja den kan spændes... hvis den ikke bliver spændt rigtig så er jeg dig enig i at den sagtens kan være "farlig" og ikke særlig hyggelig. Jeg har selve håndtaget sat i de bagerste huller så styret er skråt bagud

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.