Gå vogn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.166 visninger
44 svar
0 synes godt om
27. oktober 2009

Mira0911

Hvordan har i det med det?

Vil i bruge gå vognen til at jeres børn kan lære at gå?

Eller til det har lært at gå?

Jeg vil først give Julie gå vogn, når hun selv har lært at gå og har balance, hvis hun får en gå vogn nu, lære hun ikke og gå selv og få balancen selv...

Jeg synes de selv skal få balancen uden hjælpemidler...

Ja jeg er måske sippet på dette punkt, men vi er forskellige allesammen...

Jeg spurgte min sp, hvad hun mente med hensyn til gåvogn, det skulle jeg aldrig have gjort, hun vendte det hvide ud af øjnene...

Hvad er jeres holdning ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

Diana...

Altså hvad er det for en type gå vogn? er det dem man sætter dem ned i eller dem de går og skubber?

Anmeld

27. oktober 2009

hc=k

Den man skubber går jeg bestemt ik ind for. jeg har set børn komme slemt til skade fordi de ikke selv kan gå og så vælter og slår munden

Anmeld

27. oktober 2009

Valle81

Først så skal jeg lige være sikker på at det er sådan en lille stol med jul på:0)

Hmm, har aldrig haft en og vil heller aldrig investere i en:0)

Synes det er noget fanden har skabt. Den ødelægger børns motorik og får maling til at skalle af alle møbler:0)

Når du nu skriver at du først vil give din datter den, når hun har lært at gå, så "mister" den jo lidt formålet:0)

Knus

Christina

Anmeld

27. oktober 2009

Mira0911

Begge slags...

Anmeld

27. oktober 2009

LouiseNielsen

Hvis det er dem hvor man sætter dem ned i så er jeg imod det... Det er ikke godt for børn motorik, og jeg ser sådan set heller ikke grund til at de skal have sådan en... De har beder af at bruge alle deres muskler på at kravle, og når de så er klar til at rejse sig op og senere at gå, så gør de det helt af sig selv... Der er ingen grund til at fremprovokere det med en gåvogn....

Er det sådan en til at skubbe, så syntes jeg det er helt okay. Nicklas havde en, og han lærte at holde balance når han skulle gå ved at støtte sig til den. Han brugte den lige til de først ti skridt også gad han ikke den mere....

Anmeld

27. oktober 2009

frk Jensen

MoarJ skriver:

Hvordan har i det med det?

Vil i bruge gå vognen til at jeres børn kan lære at gå?

Eller til det har lært at gå?

Jeg vil først give Julie gå vogn, når hun selv har lært at gå og har balance, hvis hun får en gå vogn nu, lære hun ikke og gå selv og få balancen selv...

Jeg synes de selv skal få balancen uden hjælpemidler...

Ja jeg er måske sippet på dette punkt, men vi er forskellige allesammen...

Jeg spurgte min sp, hvad hun mente med hensyn til gåvogn, det skulle jeg aldrig have gjort, hun vendte det hvide ud af øjnene...

Hvad er jeres holdning ?

Marus skal selv finde balancen, hans muskler er først klar når de er og ikke før. Han er 1 år og en dag, og han kravler derud af, rejser sig op overalt.. og står på alle fire..

Vil slet ikke bruge en gå dims af den ene eller anden slags...

Anmeld

27. oktober 2009

Mira0911

Valle81 skriver:

Først så skal jeg lige være sikker på at det er sådan en lille stol med jul på:0)

Hmm, har aldrig haft en og vil heller aldrig investere i en:0)

Synes det er noget fanden har skabt. Den ødelægger børns motorik og får maling til at skalle af alle møbler:0)

Når du nu skriver at du først vil give din datter den, når hun har lært at gå, så "mister" den jo lidt formålet:0)

Knus

Christina

Kan godt være den mister formålet ved det..

Men så har hun i det mindste lært at gå og få balancen selv og ikke ved hjælpe midler...

Anmeld

27. oktober 2009

Diana...

Den man sætter dem ned i kommer ikke ind i mit hjem som der bliver skrevet længer oppe det ødelægger deres motorik. Den man skubber synes jeg er oki den synes den lære de at holde balancen med og så den da bare super hyggelig  

Anmeld

27. oktober 2009

malou

Jeg har Brio´s klassiske gåvogn til Victor... jeg havde den selv da jeg var lille og jeg er ikke kommet til skade og Victor elsker sin!!!! Jeg synes den er fantastisk... han griner og traver derud af... mega stolt med hovedet i sky!!! Jeg mener bestemt han lærer at holde balanchen med den og frem hjælper sin metrorik. Så jeg har altså kun gode ting at sige om en gåvogn!!

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.