Gå vogn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2009

LouiseNielsen

MoarJ skriver:

Kan godt være den mister formålet ved det..

Men så har hun i det mindste lært at gå og få balancen selv og ikke ved hjælpe midler...

Men hvis det er sådan en til at sætte dem ned i, hvorfor så give hende sådan en når hun selv kan gå??? Det fatter jeg ik en dyt af.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

Diana...

hc=k skriver:

Den man skubber går jeg bestemt ik ind for. jeg har set børn komme slemt til skade fordi de ikke selv kan gå og så vælter og slår munden

Jamen det kan de jo os ved at gå langs borde og alt mulig andet falde uden for osv

Knus Diana med Lucas som tager nogen gode styrt hver dag tosset dreng.

Anmeld

27. oktober 2009

hc=k

DianaMoar skriver:

Jamen det kan de jo os ved at gå langs borde og alt mulig andet falde uden for osv

Knus Diana med Lucas som tager nogen gode styrt hver dag tosset dreng.

Det er rigtig og derfor synes jeg jo ikke at man skal hjælpe dem med at komme til skade (lyder groft )

Anmeld

27. oktober 2009

Valle81

MoarJ skriver:

Kan godt være den mister formålet ved det..

Men så har hun i det mindste lært at gå og få balancen selv og ikke ved hjælpe midler...

Lige nøjagtigt:0) Og det er også langt det bedste:0)

Når hun har lært at gå, så synes jeg en lille dukkevogn kunne være rigtig godt. De tipper ikke helt så nemt, som fx den røde gå vogn fra Brio:0)

Anmeld

27. oktober 2009

Mira0911

LouiseLarsen skriver:

Men hvis det er sådan en til at sætte dem ned i, hvorfor så give hende sådan en når hun selv kan gå??? Det fatter jeg ik en dyt af.....

Nu er mit barn 9 mdr til November, og hun kan slet ikke gå...

Hun kravler kun... Hun gør tingene i hendes tempo..

Jeg synes selv at hun skal lære og gå og få balancen, og vil slet ikke have nogen gå vogne ind her, uanset hvad slags det er... Vi er forskellige allesammen og har hver sin mening om tingene, og det skal der være plads til...

Det er jo lidt det samme, som mennesker der træner sit barn til at kravle osv, det synes jeg jo ikke om, og andre synes om det..

Jeg synes selv at mit barn selv skal lære tingene, jeg kunne aldrig drømme om at træne det, lære barnet at gå osv...

Det skal hun gør, når hun er klar til det og ikke før... :O)

Anmeld

27. oktober 2009

malou

hc=k skriver:

Det er rigtig og derfor synes jeg jo ikke at man skal hjælpe dem med at komme til skade (lyder groft )

hmm.. forstår dig ikke helt... men vi er jo heldigvis alle forskellige. Dvs så vil du heller ikke i fremtiden købe dine børn en cykel? Må de gå til ridning? eller motorcross?? de kan da også falde og slå sig hvis de snubler over en fodbold?? hjælp mig lige... er meget forvirret

knus malou

Anmeld

27. oktober 2009

Pia

Jeg brugte begge slags til Lærke og hun er aldirg kommet galt afsted eller fået skæve fødder eller noget..

Hun elskede sin brio gå-vogn. Vi lagde en sten der i, så den ikke kunne tippe for hende og da hun så havde fået fin balance tog vi stene ud og hun brugte den som dukkevogn.

Og jeg vil gøre præcis det samme med Louise, når den tid kommer.

Syntes begge ting er nogle gode ting og bruge.

Brio vognen fordi den kan bruge den på mange måder.

Og gå-vognen man sætter dem ned i syntes jeg er god fordi man skal bare bruge den med omtanke og så er den god fordi børnen så kan følge med rundt i huset uden at man skal slæbe på dem og når man når ulvetimen hvor der også skal laves mad osv, så kan de komme med rundt i køkkenet og føle sig som en del af det der sker..Alternative er jo ofte at de skal sidde stille i en stol eller sidder og skriger på gulvet fordi de ikke lige kan komme der her hvor de gerne vil..

Så jeg vil klart bruge dem og har også gjort det.

Anmeld

27. oktober 2009

malou

Valle81 skriver:

Lige nøjagtigt:0) Og det er også langt det bedste:0)

Når hun har lært at gå, så synes jeg en lille dukkevogn kunne være rigtig godt. De tipper ikke helt så nemt, som fx den røde gå vogn fra Brio:0)

Victor´s gåvogn fra brio er altså ikke nem at tippe. Du kan jo bare skrue den ind til at hjulene ikke bare hjuller derud af af! altså at der er godt med modstand... det kan vores ihvertfald!

knus malou

Anmeld

27. oktober 2009

qp

Sådan en her er rigtig go... og man kan endda spænde hjulene lidt så den ikke flyver afsted

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. oktober 2009

Pia

MoarJ skriver:

Nu er mit barn 9 mdr til November, og hun kan slet ikke gå...

Hun kravler kun... Hun gør tingene i hendes tempo..

Jeg synes selv at hun skal lære og gå og få balancen, og vil slet ikke have nogen gå vogne ind her, uanset hvad slags det er... Vi er forskellige allesammen og har hver sin mening om tingene, og det skal der være plads til...

Det er jo lidt det samme, som mennesker der træner sit barn til at kravle osv, det synes jeg jo ikke om, og andre synes om det..

Jeg synes selv at mit barn selv skal lære tingene, jeg kunne aldrig drømme om at træne det, lære barnet at gå osv...

Det skal hun gør, når hun er klar til det og ikke før... :O)

JEg syntes jo så netop det er vores ansvar som forældre og hjælpe dem med og kravle og gå, når de SELV viser at de er klar til det.

Og ved min ældste datter var det meget tydeligt at hun var klar og så hjalp vi hende..

Og som Malou også skriver. så kan man jo ikke pakke sine børn ind i vat og din datter kan også komme til skade ved at rejse sig op af en stol der så vælter ned over hende..

De vil få nogle knubs de små.. det kan altså ikke undgåes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.