Gå vogn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2009

Diana...

LouiseLarsen skriver:

Tror ikke du er klar over hva det er jeg mener....

Jeg mener heller ikke man skal presse ens børn, men lade dem gøre tingene som de er klar til det.

Men hvis hun lære at gå uden nogen form for gå vogn, hvorfor så give hende en bagefter???

Hov så ikke lige du havet svaret ha ha. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

malou

hc=k skriver:

JO selvfølgelig må de da det, men til den tid kan de jo godt styrre deres bevægelser og balance. Jeg mener bare at jeg ikke synes at en gåvogn er sikker for børn der ikke kan gå selv fordi den tipper meget let. Jeg kan ikke kontrolere om min søn går rundt om bordet, mellem stolene eller noget andet en gåvogn kan jeg bestemme om han må få eller ej når han endnu er så lille at han ikke kan gå selv så det mener jeg er én ting mindre han kan slå sig på når han er lille. Det er det samme som at børnesikre huset i min mening.

Jamen forstår skam godt du vil sikre dit hjem så dit barn ikke slår sig... det har jeg skam også gjort med de værste ting!! men forstår ikke hvorfor du mener at en gåvogn tipper nemt?? Det gør min altså ikke... ikke en eneste gang..

knus malou

Anmeld

27. oktober 2009

Mira0911

så har hun balancen og har lært selv at gå, og derefter kan hun så selv vælge om hun vil bruge gå vognen for hyggens skyld... Eller hvad pokker hun nu vil bruge den til....

Anmeld

27. oktober 2009

hc=k

malou skriver:

Jamen forstår skam godt du vil sikre dit hjem så dit barn ikke slår sig... det har jeg skam også gjort med de værste ting!! men forstår ikke hvorfor du mener at en gåvogn tipper nemt?? Det gør min altså ikke... ikke en eneste gang..

knus malou

Jamen det var da utroligt!! Det er jo altså det jeg har oplevet og det er min mening . Jeg er da rigtig glad for at det fungere for nogle, men det får mig jo atlså ikke til at ændre mining.

Anmeld

27. oktober 2009

Guldet

Pia skriver:

Jeg brugte begge slags til Lærke og hun er aldirg kommet galt afsted eller fået skæve fødder eller noget..

Hun elskede sin brio gå-vogn. Vi lagde en sten der i, så den ikke kunne tippe for hende og da hun så havde fået fin balance tog vi stene ud og hun brugte den som dukkevogn.

Og jeg vil gøre præcis det samme med Louise, når den tid kommer.

Syntes begge ting er nogle gode ting og bruge.

Brio vognen fordi den kan bruge den på mange måder.

Og gå-vognen man sætter dem ned i syntes jeg er god fordi man skal bare bruge den med omtanke og så er den god fordi børnen så kan følge med rundt i huset uden at man skal slæbe på dem og når man når ulvetimen hvor der også skal laves mad osv, så kan de komme med rundt i køkkenet og føle sig som en del af det der sker..Alternative er jo ofte at de skal sidde stille i en stol eller sidder og skriger på gulvet fordi de ikke lige kan komme der her hvor de gerne vil..

Så jeg vil klart bruge dem og har også gjort det.

Helt enig med dig..

Herhjemme elsker min datter Gåvognen.. ( den man sidder i) ..

og hendes motorik fejler ikke noget.. hun kravler også!

Men som du siger.. så er den bare guld værd når man feks. laver mad.. og hun suser rundt i hele hytten.. somom det er en lille bil! Altså så længe man bruger den med måde.. så ser jeg ingen problem i det!

Anmeld

27. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vores søn Luka på 2 år har både en gåvogn fra Brio og en gåvogn fra Disney som han kan sidde på. Han har brugt dem begge meget og er super glade for dem. Han er ALDRIG kommet til skade med dem. Han bruger dem stadigvæk indimellem. Så putter han ting op på dem og går en tur eller sætter sig på Brio gåvognen og vil have os andre til, at skubbe ham

Anmeld

27. oktober 2009

LouiseNielsen

MoarJ skriver:

så har hun balancen og har lært selv at gå, og derefter kan hun så selv vælge om hun vil bruge gå vognen for hyggens skyld... Eller hvad pokker hun nu vil bruge den til....

Jamen så mener du sådan en til at skubbe med?? For den til at ssætte hende op i er der da ingen grund til at have.... Og hvis det endelig kommer dertil så vil hun da have mere ud af de der små røde dukkevogne, når hun har lært og gå....

Anmeld

27. oktober 2009

malou

hc=k skriver:

Jamen det var da utroligt!! Det er jo altså det jeg har oplevet og det er min mening . Jeg er da rigtig glad for at det fungere for nogle, men det får mig jo atlså ikke til at ændre mining.

" Det var da utroligt"  Er det mig du skriver sådan til????? Jeg er altså ligeglad om du bruger gåvogn eller ej... og prøver ikke at få dig til at skifte mening!! mener bare at man ikke behøver pakke sine børn ind i vat

knus og fortsat god dag!!

Anmeld

27. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

hc=k skriver:

den gamle model den tipper for et godt ord hvis ikke der er sten i :0) den nye kan som sagt spændes så den tipper stort set aldrig:0)

Anmeld

27. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

som nogen ved er min ryg slet ikke god og jeg kan ikke bukke mig ret meget ned og ikke i ret lang tid.... derfor har vi en gå vogn, sådan en man sidder i... jeg er ikke fan af dem, men jeg kan ikke rende rundt med Nikoline 24-7... så den bliver brugt når det lige er aller mest nødvendigt, og Nikoline kravler, rejser sig op over alt og prøver at stå og gå uden støtte... så motorikken fejler intet.... den skal bare bruges med omtanke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.