Testtråd for august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2021

Ananas

Jeg vil også være med Har testdag den 11/8. Kører på 3. cyklus

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2021

Mom2be2022

Hopper også med her

Går ind i min 4 cyklus formentligt den 29/7, så skulle gerne have test dag omkring D. 26/8, hvis alt går som forventet. 
Er i fertilitetsbehandling, og måtte springe 3 cyklus over pga de havde sommeferie

Anmeld Citér

25. juli 2021

Ønskebarn22

Hej de damer

Jeg melder klar til en 3 runde her, også stærkt bevæbnet med æl test, for NU skal jeg også fange den drilske æl Jeg har mistanke om jeg kun kan teste positivt i et kort tidsrum, så jeg går all in denne måned, og så håber jeg på mens udebliver d. 24 august

Babystøv og masser positiv energi herfra

Anmeld Citér

27. juli 2021

Naha

Denne er dog kun for august, men det giver et overblik, så kan man kopiere den og skrive sig selv på løbende som der kommer flere til.

Det var hvad vi gjorde i 2014 da jeg sidste aktivt forsøgte på at få en baby

D.31.7 - CS88

D.1.8 - Charl90

D.2.8 -

D.3.8 -

D.4.8 - Soife

D.5.8 -

D.6.8 - Tami

D.7.8 - Momster89

D.8.8 -NAHA

D.9.8 - Mortil_en

D.10.8 - Anonym2300

D.11.8 - Ananas

D.12.8 -

D.13.8 -

D.14.8 -

D.15.8 -

D.16.8 -

D.17.8 -

D 19.8 - 

D.20.8 -

D.21.8 -

D.22.8 - 

D.23.8 -

D.24.8 - Ønskebarn22

D.25.8 -

D.26.8 - Mom2be22, Morpåudebane

D.27.8 -

D.28.8 - 

D.29.8 - 

D.30.8 - 

D.31.8 - 

Anmeld Citér

27. juli 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Ønskebarn22 skriver:

Hej de damer

Jeg melder klar til en 3 runde her, også stærkt bevæbnet med æl test, for NU skal jeg også fange den drilske æl Jeg har mistanke om jeg kun kan teste positivt i et kort tidsrum, så jeg går all in denne måned, og så håber jeg på mens udebliver d. 24 august

Babystøv og masser positiv energi herfra

Har du prøvet æl testene med dobbelt hormon indikator ? De virker for mig 

Anmeld Citér

27. juli 2021

Enmere20

Jeg burde egentlig først have testdag 1. August, men har lige taget denne test.

vi har prøvet 13 mdr. har haft en bio sidste år og har lige været oppe og få fjernet en polyp i nedre region, så troede overhovedet ikke at den ville være der i denne måned ❤️

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

27. juli 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Jubii endelig pos æl test! Dog lidt uheldig timing 

Vi skal rejse i dag og det bliver lidt svært at sexe. Måske kan det lade sig gøre i morgen men kun måske 

Kunne se at testen var tæt på at blive positiv i går morges. Testede ikke i går aftes, men måske var den blevet positiv allerede der. I morges var den så bragende positiv. Vi havde sex i går aftes, men det er vel ikke helt nok (selvom der selvfølgelig er en chance)

Anmeld Citér

27. juli 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Enmere20 skriver:

vi har prøvet 13 mdr. har haft en bio sidste år og har lige været oppe og få fjernet en polyp i nedre region, så troede overhovedet ikke at den ville være der i denne måned ❤️

Det ser da lovende ud! 

Jeg tog første test i går 4+0 som er noget tvivlsom, men mens er ikke dukket op, så tester igen i morgen. Havde kun en test fra apoteket liggende, og den har den famøse skyggestreg, som mange skælder den ud for  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

27. juli 2021

Charl90

Mortil_en skriver:

Jubii endelig pos æl test! Dog lidt uheldig timing 

Vi skal rejse i dag og det bliver lidt svært at sexe. Måske kan det lade sig gøre i morgen men kun måske 

Kunne se at testen var tæt på at blive positiv i går morges. Testede ikke i går aftes, men måske var den blevet positiv allerede der. I morges var den så bragende positiv. Vi havde sex i går aftes, men det er vel ikke helt nok (selvom der selvfølgelig er en chance)

Jo det burde der være så fint med dagen før

Jeg havde heller ikke sex på ÆL dagen denne gang. Men både dagene inden og efter.

Anmeld Citér

27. juli 2021

Charl90

Enmere20 skriver:

Tillykke den er så flot positiv!

Håber også min ser sådan ud i morgen ved 3+5 ingen mens i Lalandia tak

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.