Testtråd for august og september

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2021

CS88

Jeg er også med her. Hvis jeg skulle være så heldig at være blevet gravid, vil jeg være 4+0 31/7. Tvivler på at jeg kan vente helt til efter 4+0 med at teste, selvom jeg ved det vil være det klogeste at vente med at teste til efter forventet mens, men nøj, hvor jeg synes tiden snegler sig afsted

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2021

Anonym2300

Held og lykke til jer alle!

Jeg har testdag den 10. august og det er den 5. cyklus, så kan godt mærke jeg er ved at miste modet og føler det aldrig kommer til at ske..

Anmeld Citér

24. juli 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
Anonym2300 skriver:

Jeg har testdag den 10. august og det er den 5. cyklus, så kan godt mærke jeg er ved at miste modet og føler det aldrig kommer til at ske..

Pøj pøj til dig også  Det skal nok snart komme. Vi har også forsøgt siden Januar, og ramte ind i en Bio/SA uge 6 i april, så jeg er også ved at være utålmodig. 
Dog er jeg optimistisk og glad, for jeg ved det bliver vores tur og vi venter gerne på et sundt og rask barn

Anmeld Citér

24. juli 2021

Morpåudebane

Jeg er også med her! Juli mdr er vaccine mdr. så vi holder lige pt. Pause, men starter op igen primo august med testdag 26/8 

været igang siden marts, men ingen held udover en bio i juni … krydser ALT for at 2022 bringer en lille maj baby  

Anmeld Citér

24. juli 2021

Charl90

Anonym2300 skriver:

Ikke miste modet allerede  80-85% bliver gravide inden for ét år og 95% inden for to år. 

Det er stor sandsynlighed for at det vil lykkes For mig tog det 15 måneder første gang. Denne gang er det 11 måneder siden jeg stoppede med at amme (min "prævention"). Hvis du ikke har prøvet ÆL tests så kan det anbefales herfra.

Anmeld Citér

25. juli 2021

Anonym2300

Charl90 skriver:

Ikke miste modet allerede  80-85% bliver gravide inden for ét år og 95% inden for to år. 

Det er stor sandsynlighed for at det vil lykkes For mig tog det 15 måneder første gang. Denne gang er det 11 måneder siden jeg stoppede med at amme (min "prævention"). Hvis du ikke har prøvet ÆL tests så kan det anbefales herfra.

Tak for dit svar  Jeg tror bare jeg er blevet påvirket af dem jeg kender, hvor det tog en måned, for rationelt set så ved jeg godt det er fjollet at være så bekymret over det  

Jep bruger ægløsningstest, men der går kun 8 dage fra positiv æl test til mens, så det kan være en udfordring i forhold til at blive gravid.

Anmeld Citér

25. juli 2021

tutti

Anonym2300 skriver:

Tak for dit svar  Jeg tror bare jeg er blevet påvirket af dem jeg kender, hvor det tog en måned, for rationelt set så ved jeg godt det er fjollet at være så bekymret over det  

Jep bruger ægløsningstest, men der går kun 8 dage fra positiv æl test til mens, så det kan være en udfordring i forhold til at blive gravid.

Det behøver slet ikke være en udfordring, at du har 8 dage fra ÆL til mens jeg har selv en kortere periode fra ægløsning (typisk 7-8 dage), og jeg blev gravid næsten med det samme - den første endte med en bio, men blev gravid igen i næste cyklus og den hænger der stadig  Bare så du ikke bekymrer dig unødvendigt

Anmeld Citér

25. juli 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Jeg er også med hvis min mens kommer inden for de næste par dage  Burde få mens i dag.

Er lige nu på 5. Cyklus efter MA.

Anmeld Citér

25. juli 2021

CS88

Jeg har her til aften taget en tidlig test, som jeg synes er svag positiv (3+1). Det bliver spændende om den udvikler sig de næste dage og at det ikke ender med en bio

Anmeld Citér

25. juli 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
CS88 skriver:

Jeg har her til aften taget en tidlig test, som jeg synes er svag positiv (3+1). Det bliver spændende om den udvikler sig de næste dage og at det ikke ender med en bio

Uhh spændende. Vi krydser

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.