Testtråd for juni og juli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2021

Ønskebarn22

Jeg melder mig også på banen med testdag på tirsdag, men jeg kunne dog ikke vente og tog en i går aftes, men den kunne ikke være mere negativ.. ��..men jeg tror ikke jeg kan lade vær med at tage en mere i morgen tidlig (3+4) og så må vi se.. synes ellers jeg har det som om mens er på vej men håber lever lidt endnu  

Held og lykke derude

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2021

24 år

Profilbillede for 24 år

Hej 

Hvad er status for jer?

tog selv en negativ test imorges, burde være 3+4 idag, oplever kun små kramper indimellem, men ellers ingenting.

Anmeld Citér

19. juni 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
24 år skriver:

Hej 

Hvad er status for jer?

tog selv en negativ test imorges, burde være 3+4 idag, oplever kun små kramper indimellem, men ellers ingenting.

Jeg har først forventet mens 1/7. Men har ikke kunne fremtrylle en positiv æl test så jeg aner ikke hvad jeg skal forvente af cyklus.

Har dagligt kvalme og mens smerter som jeg tror skyldes p-pille stop 

Anmeld Citér

19. juni 2021

tutti

Jeg deltager også gerne Vi er næsten lige gået i gang med PB, er på 4. cyklus (men de to første ramte vi ikke lige ÆL... ). 3. cyklus blev jeg gravid med flere positive graviditetstests i sidste måned (18.-20. juni), desværre efterfulgt af en bio nogle dage senere. Øv!

Jeg har næsten lige haft ÆL (positive tests 11. + 12. juni), ca. 19 dage efter min bio, så nu krydser vi fingre!

Jeg plejer at få mens ret hurtigt efter ÆL, så efter planen skal jeg have mens 22. juni. Jeg er begyndt at små-pletbløde lidt, hvilket kan passe med implantationsblødning (oplevede det samme i sidste cyklus, hvor jeg var gravid), men jeg vil lige vente med at se, om det bare er mens der er på vej (eller om det udvikler sig til endnu en bio...).

Da jeg virkelig ikke ønsker at få forhåbningerne op (grundet bio), så tør jeg nok ikke teste før d. 25. juni. Lad os se, om jeg kan vente så længe  

Anmeld Citér

19. juni 2021

Mortil_2

https://ibb.co/nckcLGZ

https://ibb.co/jzVtwbJ

Er der nogen grund til at tro at min æl endelig kan være på vej. Første billede er fra i går og nr. 2 fra i dag

Anmeld Citér

21. juni 2021

Nulle2020

Profilbillede for Nulle2020

Hvordan går det rundt omkring?

Jeg havde testdag igår, en god uge efter ægoplægning, og den var fin positiv. Dog ikke ligeså positiv som testen 4+0 i sidste graviditet. 
Idag er testen en smule tydeligere. Jeg venter derfor i spænding på blodprøven imorgen, og svar onsdag

Anmeld Citér

21. juni 2021

tutti

Jeg kunne ikke dy mig, og tog en tidlig test i morges. Jeg havde ÆL 12/13 juni, så det er stadig tidligt, men indtil videre ser det spændende ud - jeg må lige følge op med en ny test om nogle dage

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

21. juni 2021

Nulle2020

Profilbillede for Nulle2020
tutti skriver:

Jeg kunne ikke dy mig, og tog en tidlig test i morges. Jeg havde ÆL 12/13 juni, så det er stadig tidligt, men indtil videre ser det spændende ud - jeg må lige følge op med en ny test om nogle dage

Sikke en fin begyndende nummer 2 streg. Krydser fingre for at din ekstra streg udvikler sig 

Held og lykke

Anmeld Citér

21. juni 2021

tutti

Nulle2020 skriver:

Sikke en fin begyndende nummer 2 streg. Krydser fingre for at din ekstra streg udvikler sig 

Held og lykke

Det håber jeg også!  Lad os se om 2-3 dage

Anmeld Citér

21. juni 2021

Mortil_2

Stort tillykke til jer to

Her venter jeg stadig på æl. Er på dag 19 nu. Måske har jeg misset den eller også er min cyklus bare mega lang

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.