Din dansepartner opfører sig respektløst. Det er slet ikke ok, at han er nærgående over for dig til fester.
Selv om jeg synes, man skal have lov til at have sine fritidsinteresser, så synes jeg, du skal respektere din mands grrænser her.
Så jeg ville stoppe til dans (medmindre det lykkes at finde en anden dansepartner - og det er rigtig svært, da der som regel ikke er så mange mænd, der gider gå til dans). Jeg ville bestemt ikke opgive min familie.
Hvad med at begynde til dans uden partner som f.eks. Hit-Fit - hvor man danser sig FIT til forskellige HITS. Det er ikke det samme som pardans, men jeg synes, det er rigtig sjovt og giver god motion. Eller zumba, linedance eller noget andet uden partner.
Pardans, hvor man er meget tæt på sin dansepartner, er bare noget andet end f.eks. korsang eller håndbold, så det giver nok nemmere andledning til jalousi. Jeg er ikke selv jaloux anlagt (medmindre min kæreste giver mig grund til det), men jeg kan godt forestille mig, at lige netop pardans kan trigge noget hos mange mennesker.
Anmeld
Citér