Jeg er af den mening, at slem jalousi er skadeligt, men ingen form for jalousi er møg kedeligt, og jeg ville føle, at min kæreste ikke var interesseret nok i mig.
Lige hvad angår denne her situation, så forstår jeg dælme godt din mand. Jeg har selv tidligere stoppet på en skole, netop fordi jeg var lidt for interessant for det modsatte køn. Da det en dag endte med klap i måsen var jeg smuttet. Jeg kan som sådan godt klare det, har en rimelig løskastet og hankøns-agtig humor, men af respekt for min kæreste stoppede jeg og gik igang med noget andet. Det kender jeg mange, som ikke havde gjort, men sådan er jeg nu. Der lå meget respekt i det for mig.
I denne her situation er der ingen tvivl om, at jeg havde stoppet mit dans. Jeg ELSKER selv dans, men det skal ikke være på bekostning af mit forhold eller min mands følelser. Han skal have ro i maven over, at jeg tager til min hobby, hvilket jeg også ville ønske den anden vej. Så hvis han ellers ikke er den jaloux type som brokker sig over det mindste, så havde jeg ganske simpelt stoppet med at gå til det dans- i hvert fald på den danseskole/det fitness center.
Jeg håber, I finder en løsning, og at I får lyttet ordenligt til hinanden. En anden ting kunne evt. være at din mand tog nogle alvorsord med ham vennen. Det er fame ikke iorden at rage på dig, og du kan jo også selv sætte foden i jorden. Alternativt må man lade være med at ses når der er fest og alkohol. Det er nemlig INGEN undskyldning for at gramse på en kvinde, som er taget..
Anmeld
Citér