Coronapas?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2021

Anonym

Mom skriver:

Men lige nu er de lukket, så det her må da alt end lige være at fortrække?

Det tager kø tiden og de 20 min man venter på svaret, inden man træder ind på cafeen/ spisestedet etc. og det går nok også. 

Jeg skal i alt fald afsted

Jeg tænker nu, at, når de får lov at åbne, så får de nok ikke hjælpepakker, så på den måde vil de nok miste penge, fordi mange (incl. jeg selv) ikke vil skulle testes inden. Ærgerligt. Men virkeligheden går vel op for regeringen på et tidspunkt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2021

Janey

Profilbillede for Janey
Mom skriver:

Det tager kø tiden og de 20 min man venter på svaret, inden man træder ind på cafeen/ spisestedet etc. og det går nok også. 

Køtiden på vores nærmeste sted med lyntest har ofte været 1 til 2 timer og det gider jeg personligt ikke. Vi må dog have en masse lokale der godt gider for der er næsten dagligt opdateringer om ventetiden fra folk der står i kø

Anmeld Citér

23. marts 2021

Sprit25

Mom skriver:

Jeg skal mega afsted. Er allerede ved at bestille bord! 

Anmeld Citér

23. marts 2021

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Jeg tænker nu, at, når de får lov at åbne, så får de nok ikke hjælpepakker, så på den måde vil de nok miste penge, fordi mange (incl. jeg selv) ikke vil skulle testes inden. Ærgerligt. Men virkeligheden går vel op for regeringen på et tidspunkt. 

Hvorfor vil du ikke testes inden?

Anmeld Citér

23. marts 2021

Mom

Profilbillede for Mom
Janey skriver:

Køtiden på vores nærmeste sted med lyntest har ofte været 1 til 2 timer og det gider jeg personligt ikke. Vi må dog have en masse lokale der godt gider for der er næsten dagligt opdateringer om ventetiden fra folk der står i kø

På de teesteder jeg kommer, har jeg oplevet kø tid på max 30 min. og det syntes jeg ikke er slemt. Det gør jeg gerne. 

Anmeld Citér

23. marts 2021

Anonym

drabo skriver:

eftersom skoler efter påske skal til at tilbyde tests til eleverne, mon så ikke også feriecentrene stiller lyntests tilrådighed, hvis det er et krav med tests som er under 72 timer gamle

Det gør vores lokale skoler allerede...2 ugentlige test  weekend testen inden de møder mandag skal de selv sørge for - pt skiftes to klasser til at møde ind 1 uge af gangen på mit barns årgang 

Anmeld Citér

23. marts 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er ansat i restaurant og som jeg forstår kan de ikke åbne op med f.eks take away som tidligere , så mister de hjælpe pakken . De spontane turer forsvinder

Anmeld Citér

24. marts 2021

Sprit25

Anonym skriver:

Jeg er ansat i restaurant og som jeg forstår kan de ikke åbne op med f.eks take away som tidligere , så mister de hjælpe pakken . De spontane turer forsvinder

Tænker jeg også. 

Plus udeservering i DK ved alle er en belastning... men 6 maj. Glæder mig så meget til en levende restaurant igen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.