Anonym skriver:
Som du allerede har fået at vide, så er det negativ coronatest, at du er blevet vaccineret, eller at du har haft corona og dannet antistoffer.
Så os, som ikke ønsker den eller af andre grunde, ikke kan få den, f.eks. gravid/ammer osv, vi tager en negativ test.
Jeg tror ikke, det bliver så slemt ved teststederne, netop fordi flere og flere bliver vaccineret, og ikke skal stå i kø ved teststederne. Så det er intet problem! 
Der bliver nok ligefrem hurtigere og nemmere tilgang end hidtil- meget snart 
Det skal nok blive nemmere at få en test, men jeg er desværre ikke så optimistisk om, at det er snart. Da jeg er en af de sidste, der bliver tilbudt vaccine, har jeg fulgt med i tallene, og jeg tror det kommer til at tage nogle måneder, før køen til test er kort. Det er nok snart for nogle, men det er det ikke for mig, der sidder på spring for at komme ud 
På sigt skal det nok blive nemmere, men det er allerede nu, at der er disse krav for at deltage i ting, og vi er stadig kun i gang med at vaccinere gruppe 5, så der er virkelig mange borgere, der lige nu skal fremvise negativ test for at komme til frisør, på café, i zoo etc, så jeg frygter et kæmpe pres på testcentrene de kommende måneder.
Lige nu er det kun lidt over 300.000 personer, der er færdigvaccineret, og da kravet gælder alle over 15 år, så er der stadig mange personer tilbage, der lige nu skal fremvise en frisk negativ test for at komme ud i samfundet eller have antistoffer. De seneste tal, jeg har kunnet finde, siger at der kommer 800.000 vacciner fra Pfizer i april, så det er 400.000 flere der kan blive færdige i april plus dem fra Moderna, så det er 700.000+ færdigvaccineret, men resten af befolkningen over de 15 år, må stadig stå i kø ved testcentrene.