Coronapas?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2021

Anonym

Janey skriver:

Det har du ret i, så jeg må bare håbe, at der er nok, der bliver hjemme til, at der er god plads til mig ved testcenteret for jeg kommer til at kigge forbi ret tit de kommende måneder. Jeg får det nok til at hænge sammen i den tid, det nu kommer til at vare. Den største udfordring bliver 6 dage i feriecenter, hvor vi skal testes undervejs for få adgang til de forskellige aktiviteter.

Jeg er ikke så meget inde i netop det, lige nu. Men vi har også 3 (overnatninger) altså 4 dage i et feriecenter i start juni. Vi skal nok teste op til efter de nye regler/genåbning. Men du siger, at man også skal teste undervejs?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Jeg er ikke så meget inde i netop det, lige nu. Men vi har også 3 (overnatninger) altså 4 dage i et feriecenter i start juni. Vi skal nok teste op til efter de nye regler/genåbning. Men du siger, at man også skal teste undervejs?

Din test gælder kun 72 efter tidspunktet i får den taget. Så den gælder ikke fire dage i feriecenter. 

Anmeld Citér

23. marts 2021

Anonym

BAE skriver:

Din test gælder kun 72 efter tidspunktet i får den taget. Så den gælder ikke fire dage i feriecenter. 

Jeg troede, det var fremvisning inden for de 72 timer og så holdt den opholdet ud. Men ok Og så holder den også de 72 timer? Man skal ikke pludselig tage en ny efter 40 timer, fordi man skal lave en bestemt aktivitet i feriecentret, tror du?

Anmeld Citér

23. marts 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Jeg troede, det var fremvisning inden for de 72 timer og så holdt den opholdet ud. Men ok Og så holder den også de 72 timer? Man skal ikke pludselig tage en ny efter 40 timer, fordi man skal lave en bestemt aktivitet i feriecentret, tror du?

Jeg ville ringe og høre dem ad. Om det er fint nok bare at vise en når i kommer.. Eller om I skal kunne fremvise en. 

Anmeld Citér

23. marts 2021

Anonym

BAE skriver:

Jeg ville ringe og høre dem ad. Om det er fint nok bare at vise en når i kommer.. Eller om I skal kunne fremvise en. 

Ja, de må vide det. Der er nogle måneder til endnu, så tænker at vente, til vi kommer tættere på, så ved de helt præcist, hvad svaret er, tænker jeg

Anmeld Citér

23. marts 2021

Janey

Profilbillede for Janey
Anonym skriver:

Jeg er ret sikker på, at du skal fremvise den negative test, der er max. 72 timer gammel hver gang, du skal ind i feriecenterets aktiviteter. Som reglerne er lige nu, skal du vise en negativ test, der er max. 72 timer gamme, når du går ind i zoo. Det skal du også selv om du har været der dagen før, så overføres reglen på præcis samme måde, så skal du vise en negativ test, der er max. 72 timer gammel hver gang, du skal i centerets badeland, bowlinghal, legeland osv. 

Skal man være der i længere tid end 72 timer, skal man derfor ud at have en ny test, og tilbyder de ikke lyntest på stedet, må man selv ud at finde en i området.

Anmeld Citér

23. marts 2021

drabo

Profilbillede for drabo

eftersom skoler efter påske skal til at tilbyde tests til eleverne, mon så ikke også feriecentrene stiller lyntests tilrådighed, hvis det er et krav med tests som er under 72 timer gamle

Anmeld Citér

23. marts 2021

Anonym

drabo skriver:

eftersom skoler efter påske skal til at tilbyde tests til eleverne, mon så ikke også feriecentrene stiller lyntests tilrådighed, hvis det er et krav med tests som er under 72 timer gamle

Jeg tænker også, at der må være lavet nogle effektive "løsninger" som gør, at alt forløber så gnidningsfrit og nemt som muligt. Stederne har jo også i interesse at få kunder, så mon ikke de gør noget, for at gøre det nemmere for de besøgende.

Anmeld Citér

23. marts 2021

drabo

Profilbillede for drabo
Sprit25 skriver:

Mit problem er at de spontante restautant ture ryger. Det kommer til at koste omsætning

Altså den spontane tur skal vel kun udsættes en halv time mens man smutter forbi det lokale hurtig testcenter. 

mange vil vel også skulle vise tests for at gå på arbejde og er derfor dækket.

Anmeld Citér

23. marts 2021

Mom

Profilbillede for Mom
Sprit25 skriver:

Mit problem er at de spontante restautant ture ryger. Det kommer til at koste omsætning

Men lige nu er de lukket, så det her må da alt end lige være at fortrække?

Det tager kø tiden og de 20 min man venter på svaret, inden man træder ind på cafeen/ spisestedet etc. og det går nok også. 

Jeg skal i alt fald afsted

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.