AnoMor skriver:
Ja. Nej tænker på hendes ydelse f.eks. For hvis hun flyttet hjem til forældrene. Så vkan ydelsen ændre sig fordi man så et hjemmeboende. Men ved ikke at oplyse at man er flyttet. Så snyder man jo systemet ? igen. Jeg ved det selvfølgelig ikke. Det var bare en tanke jeg fik som jeg tænker er rimelig vigtig at undersøge først.
tror nu ikk en far er ligeglad med slet ikke at se sit barn fordi han er væk nogle gange om ugen. Han er jo ikk væk hver dag. men nu er jeg så også Pro Daddy i denne sammenhæng som jeg har skrevet tidligere.
Men hverken min eller din holdning ændre jo så lovgivningen i forhold hvad han kan gøre hvis ts flyttet med barnet uden hans samtykke 
Ahh okay så forstår jeg, hvad du mener.. Altså når jeg siger "flytte", så mener jeg for en uge eller to, for faren har forhåbentlig inden da sagt, at han gerne vil have dem hjem igen inden for to uger.. Og altså så mener jeg jo ikke, at man flytter-flytter.. Så er det jo bare "ferie", og det må du jo gerne tage på.. Men ellers må hun snakke med sin sagsbehandler..
Ja ja vores holdning er selvfølgelig fuldstændig ligegyldig i forhold til lovgivningen.. Men kan bare ikke helt se nogen anden løsning, end at TS får vist faren, at hun ikke orker det her mere.. Jo så kan hun smide ham ud af boligen, eller finde et andet sted at bo, hvor hun får hans tilladelse til at tage barnet med.. Men vil han ingen af de ting, ja så er TS jo fuldstændig bundet i et ulykkeligt hjem.. Hun kan dog stadig slå op med ham, så de ikke er et par mere
Anmeld
Citér