Min mands hobby går mig på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2021

Anonym trådstarter

Hvis i har fælles forældremyndighed må du rent faktisk ikke bare flytte med barnet uden at far siger okay til det (bare så du også har det med i dine overvejelser) 

Ja det har vi,og jeg er ret sikker på han ikke giver lov til det. Så jeg håber vi kan finde en løsning.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2021

AnoMor

14. marts 2021

Kir

Altså jeg synes det er lidt underligt at han er så fast besluttet på ikke at skære lidt ned på det en periode. Jo jeg synes man skal lave ting hver for sig og jo, du vidste det da før I fik barn at det fylder meget. Men ting og personer ændrer sig og så ser tingene pludselig anderledes ud. Jeg er selv frivillig, og jeg har set mange skære ned eller sætte det på pause i en periode når de har fået børn. Når du så oveni har det psykisk hårdt, så synes jeg det er underligt han ikke er til at tale med.

Tænker også det måske kunne være en løsning at du tager hjem til dine forældre, måske kan det få ham til at blive lydhør. Men du kan jo vente med adresse skift til I har fundet ud af om I kan løse problemerne. 

Anmeld Citér

14. marts 2021

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Ja det har vi,og jeg er ret sikker på han ikke giver lov til det. Så jeg håber vi kan finde en løsning.

Så kan du jo normaltvis ikke bare flytte hjem til dine forældre med barnet og samtidig skifte bopæl og adresse på jeres fælles barn, og dermed kan barnet heller ikke bare komme på venteliste til instutionsplads i en ny kommune 

Anmeld Citér

14. marts 2021

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Så kan du jo normaltvis ikke bare flytte hjem til dine forældre med barnet og samtidig skifte bopæl og adresse på jeres fælles barn, og dermed kan barnet heller ikke bare komme på venteliste til instutionsplads i en ny kommune 

Nej det er rigtigt

Anmeld Citér

14. marts 2021

Anonym trådstarter

Altså jeg synes det er lidt underligt at han er så fast besluttet på ikke at skære lidt ned på det en periode. Jo jeg synes man skal lave ting hver for sig og jo, du vidste det da før I fik barn at det fylder meget. Men ting og personer ændrer sig og så ser tingene pludselig anderledes ud. Jeg er selv frivillig, og jeg har set mange skære ned eller sætte det på pause i en periode når de har fået børn. Når du så oveni har det psykisk hårdt, så synes jeg det er underligt han ikke er til at tale med.

Tænker også det måske kunne være en løsning at du tager hjem til dine forældre, måske kan det få ham til at blive lydhør. Men du kan jo vente med adresse skift til I har fundet ud af om I kan løse problemerne. 

Det er også meget mærkeligt at han ikke lytter på mig Men jeg må jo blive ved med at fortælle det til ham, og så håbe på en forbedring.

Anmeld Citér

14. marts 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Synes bare, at du skal flytte hjem til dine forældre uden at skifte bopæl/adresse, før I endeligt er gået fra hinanden.. Altså hvis han slet ikke er til at snakke med

Anmeld Citér

14. marts 2021

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Synes bare, at du skal flytte hjem til dine forældre uden at skifte bopæl/adresse, før I endeligt er gået fra hinanden.. Altså hvis han slet ikke er til at snakke med

Det er bare det at jeg pt er sygemeldt og står uden arbejde. Så jeg ved slet ikke hvordan jeg vil være stillet i forhold til at skulle flytte og sådan. 
jeg er også tilmeldt psykiatrien her hvor jeg bor.

Anmeld Citér

14. marts 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Det er bare det at jeg pt er sygemeldt og står uden arbejde. Så jeg ved slet ikke hvordan jeg vil være stillet i forhold til at skulle flytte og sådan. 
jeg er også tilmeldt psykiatrien her hvor jeg bor.

Altså du er jo sådan set bare på "forlænget weekend" hos dine forældre.. Det må du gerne, så længe du kan stå til rådighed fra dag til dag på jobcentret.. 

Og ja du skal jo bare lade være med at flytte adresse endnu 

Anmeld Citér

14. marts 2021

Anonym trådstarter

Altså du er jo sådan set bare på "forlænget weekend" hos dine forældre.. Det må du gerne, så længe du kan stå til rådighed fra dag til dag på jobcentret.. 

Og ja du skal jo bare lade være med at flytte adresse endnu 

Men det ville jeg ikke kunne da jeg skal have mit barn hos mig  altså stå til rådighed for jobcentret. Ellers har jeg nok misforstået noget

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.