Fair nok at have en hobby, men det kræver alt for meget af hans tid. Som du skriver det er det 2 dage i hverdagen og 1-2 i weekenden. Det vil sige han bruger flere aftner på sin hobby end på sin familie.
En aften om ugen til hobby tænker jeg ville være passende her, for familien kommer altså først og der er også et arbejde der skal passes og I har små børn der er krævende, ikke teenagere der passer sig selv. Vi ofre alle en masse socialt og andre hyggelige ting mens vores børn er små - det kommer tilbage en dag.
Derudover, nej det er ikke hans “problem” at du er syg - men jeg synes altså at hans manglende empati og omsorg for dig ( hans kone/kæreste) er bekymrende. Hvis ikke min mand kæmpede for mig hvis jeg var syg og gav mig alt det der skulle til for at jeg blev rask - hvis ikke han var min største støtte og den der holdt familien sammen nu jeg ikke kunne - hvem skulle så være det?
Ikke ensbetydende med at han skal tilsidesætte alle egne behov, men som en familie kæmper man vel for at alle trives.
Anmeld
Citér