Vil du vaccineres? Afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Det er ikke en lad os slå hinanden i hovedet tråd, men en nysgerrigheds tråd, i forhold til corona vaccination.

Det handler ikke om, at man endten er et får fordi man følger "flokken" eller at man høre i gruppen "sølvpapirhats flokken" Sådan lidt groft sat op. Ved godt der er mange flere flokke, der ligger i midten! 

Jeg vil bare gerne se, hvad flertallet herinde stemmer, så hvad stemmer du?

Og hvis der er svar muligheder, jeg ikke har tænkt ind, må i meget gerne, skrive dem i tråden!

Jeg personligt, mangler info. Er blevet tilbudt den der lige nu er sat på pause. Har valgt og ikke bestille tid, men er kommet på en ja tak liste på mit arbejde, med den jeg godt vil modtage og som vores borger får. Personalet blir tilbudt, dem der blir i overskud.

Alle dem af mine kollegaer, der er blevet vaccineret med, den der er sat på pause, har stadig bivirkninger her mellem 1 og3 uger efter. Dette har self givet massive udfordringer på arbejdspladsen, i form af mange sygemeldinger.

Glæder mig til at se jeres svar

Som det er lige nu. Så nej. Så vil jeg ikke vaccineres. Jeg er normalt ikke vaccine skeptiker. Men jeg kender ikke nok til vaccinerne og deres bivirkninger endnu til at jeg vil lægge arm og krop til. 

men spørg igen om et års tid. Så er svaret nok anderledes. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2021

Astoria

Profilbillede for Astoria

Ja tak. Jeg er bare sidst i køen så det bliver nok ikke før efteråret! (Hvilket er fint nok, venter pænt min tur). Min mand skal vaccineres på mandag og min mor med kræft blev vaccineret for et par uger siden

Anmeld Citér

12. marts 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Nej tak.

Jeg er ikke i risiko gruppe og kunne ikke drømme om at få en vaccine som man ikke kender langtidsbevirkningerne på. Kan jo være den gør så man ikke kan få børn eller sværere ved det, bare som et eksempel, det har man jo ingen jordisk chance for at vide

Anmeld Citér

12. marts 2021

Carina:-)

Er type 1 diabetiker- og siger nej tak.

Ligesom jeg siger nej tak  til influenza vac. 

Jeg er aldrig syg , og da  min søn havde corona var han den eneste i familien. 

Jeg synes personligt det er overkill at vac raske  mennesker med så få der bliver syge. 

Anmeld Citér

12. marts 2021

IenFart

Profilbillede for IenFart
Anonym skriver:

Det skal I, fordi man som vaccineret sagtens kan blive smittet, syg og give sygdommen videre, og det vil højest sandsynligt også ske  

Dette er bl.a. også en af grundene til, at flere vælger den fra, da den ikke sikre en mod corona   

Sagtens og sagtens. Så vidt jeg ved tyder undersøgelser på at vaccinenen også giver en beskyttelse mod at blive smittet, men det kan selv sagt ikke garanteres endnu så derfor giver det mening stadig at blive testet.

Og vigtigst af alt så giver vaccinen en beskyttelse mod et svært sygdomsforløb hvis man skulle være blandt de uheldige.

Anmeld Citér

12. marts 2021

Panther

Profilbillede for Panther

Ja, men mest af alt fordi det nok bliver et krav for at kunne komme til at rejse, til events m.m.

Anmeld Citér

12. marts 2021

Hck

Profilbillede for Hck

Jeg har fået første stik og håber at de åbner op igen, så jeg kan få andet stik om 3 uger som planlagt, så ja tak herfra����

Anmeld Citér

12. marts 2021

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg har fået 1. Stik, og jeg har idag måtte ringe til lægen, da jeg stadigvæk har bivirkninger. Det er blevet indrapporteret og vil indrømme, jeg er blevet lidt utryg nu. 

men alligevel vil jeg gerne have vaccinen overstået. Magter ikke det stik er forgæves. Men nu er den jo sat på pause

Anmeld Citér

12. marts 2021

Baby17

Abracadabra skriver:

Jeg fik første stik lige inden jul og andet stik ca en måned senere. 

Af ren nysgerrighed, hvordan kunne du få 1. Stik før jul, når vaccinen først kom til Danmark d.27/12?

Anmeld Citér

12. marts 2021

Abracadabra

Baby17 skriver:

Af ren nysgerrighed, hvordan kunne du få 1. Stik før jul, når vaccinen først kom til Danmark d.27/12?

Ahhh, jeg båtnakke - skrev for hurtigt. Inden NYTÅR.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.