Hjælp! til graviditet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2021

Charlotte135

Love Angel skriver:

Jeg er enig i det kir skriver. Se at få ringet til lægen. På den måde udlukker du det 100% det med graviditet angånde dine symptomer  hvis det viser sig du ikke er gravid. Blodprøve er det mest sikkert og rigtig resultat.

Opdatering:

Lægen vil først se mig efter påske, og så tænker jeg lidt, at jeg inden der måske får en omgang menstruation igen - så tænker bare at vente og se om jeg får det røde..  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Charlotte135 skriver:

Opdatering:

Lægen vil først se mig efter påske, og så tænker jeg lidt, at jeg inden der måske får en omgang menstruation igen - så tænker bare at vente og se om jeg får det røde..  

Det er da træls. Ja der intet at gøre end at vente og se. 

Anmeld Citér

26. marts 2021

Charlotte135

Love Angel skriver:

Det er da træls. Ja der intet at gøre end at vente og se. 

Hej de damer

Så er det ved og være oppe over, er idag 3+2, og der er virkelig travl i mit underliv de her dage...  Forstår det ikke rigtig.. 

Kan mærke det hvergang jeg tager et skridt, sidder eller ligger ned - nærmest en konstant ømhed... kan det være en graviditet?? 

Anmeld Citér

27. marts 2021

PP93

Charlotte135 skriver:

Hej de damer

Så er det ved og være oppe over, er idag 3+2, og der er virkelig travl i mit underliv de her dage...  Forstår det ikke rigtig.. 

Kan mærke det hvergang jeg tager et skridt, sidder eller ligger ned - nærmest en konstant ømhed... kan det være en graviditet?? 

Det kan det sagtens, men desværre er det for tidligt at sige, da det stadigvæk kan gå begge veje

Der er ikke andet at gøre end at vente, selvom det er svært

Anmeld Citér

27. marts 2021

Charlotte135

PP93 skriver:

Det kan det sagtens, men desværre er det for tidligt at sige, da det stadigvæk kan gå begge veje

Der er ikke andet at gøre end at vente, selvom det er svært

Ventetiden er bare så evig lang - og har lovet mig selv at jeg ikke vil teste før 4-0...  Men håber da på en graviditet! Vi krydser!

Anmeld Citér

27. marts 2021

Love Angel

Mor til 4
Charlotte135 skriver:

Hej de damer

Det er ikke umuligt. Men som en anden skriver, så er det for tidlig at sige desværre.  Giv en opdate når du tester 4+0

Anmeld Citér

27. marts 2021

Kir

Hvis nu vi for sjov skyld siger at det ikke var mens du fik da du blødte, ville du så være 6+ et eller andet nu? Det er altså ret mystisk, glæder mig lidt til at høre hvad lægen siger! Håber han/hun vil tage en blodprøve, det kunne være fint at få afklaret når nu du har alle de symptomer... 

Anmeld Citér

2. april 2021

Charlotte135

Kir skriver:

Hvis nu vi for sjov skyld siger at det ikke var mens du fik da du blødte, ville du så være 6+ et eller andet nu? Det er altså ret mystisk, glæder mig lidt til at høre hvad lægen siger! Håber han/hun vil tage en blodprøve, det kunne være fint at få afklaret når nu du har alle de symptomer... 

Opdatering: 

Mine symptomer forsvandt efterhånden, den efterfølgende uge - derfor tænkte jeg at det nok var mens jeg havde sidste gang.. plus kunne næsten mærke at jeg havde fået ægløsning 14 dage efter.. Så vi prøvede igen. 

Igår ville jeg være 4+0, og jeg fik en meget lille lille pletblødning i onsdags om morgenen kunne næsten lige Ane lidt blød. Og der kom så ikke mere blod den dag. 
igår kom der så meget lidt blød igen, og det var igår morges og der har ikke været noget siden og har overhovedet ikke haft mens smerter eller andet..  

Men mens kan jo stadigvæk godt nå at komme, så venter lige til imorgen med at tage en test hvis mens ikke er dukket op idag 

Anmeld Citér

2. april 2021

Love Angel

Mor til 4
Charlotte135 skriver:

Opdatering: 

Mine symptomer forsvandt efterhånden, den efterfølgende uge - derfor tænkte jeg at det nok var mens jeg havde sidste gang.. plus kunne næsten mærke at jeg havde fået ægløsning 14 dage efter.. Så vi prøvede igen. 

Igår ville jeg være 4+0, og jeg fik en meget lille lille pletblødning i onsdags om morgenen kunne næsten lige Ane lidt blød. Og der kom så ikke mere blod den dag. 
igår kom der så meget lidt blød igen, og det var igår morges og der har ikke været noget siden og har overhovedet ikke haft mens smerter eller andet..  

Men mens kan jo stadigvæk godt nå at komme, så venter lige til imorgen med at tage en test hvis mens ikke er dukket op idag 

Det kan den sagens nå at komme idag. Det er god ide at vente med at teste til imorgen. 

Men hvem ved, det kan være tredje gang er lykkens gang.

Anmeld Citér

5. april 2021

Charlotte135

Love Angel skriver:

Det kan den sagens nå at komme idag. Det er god ide at vente med at teste til imorgen. 

Men hvem ved, det kan være tredje gang er lykkens gang.

Hej alle jer der følger med

Har fået min menstruation, så er heller ikke gravid den her omgang.. Vi er virkelig ved og gå ud af vores gode skind over at der nu på 7 måned ingenting sker... også selvom vi har sex alle dage i den uge med ægløsning osv.  Det er så stressende altså! 

Jeg spiser endda folinsyre og der sker stadigvæk ingenting...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.