Hjælp! til graviditet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.989 visninger
70 svar
25 synes godt om
1. marts 2021

Charlotte135

Hej alle I dejlige kvinder!

vi er et par på henholdsvis 26 og 27, som prøver at blive gravide. Det er 4 måneder siden jeg smed p-pillerne, og startede på folinsyre sidste måned.

Et par dage efter ÆGløsning fik jeg så ondt i underlivet - ligesom at man har taget mange mavebøjninger.. og det varede i 3 dage.. på dag 4, hvor jeg tissede gjorde det simpelthen så ondt i underlivet (som om der kom noget ud, hvilket der ikke gjorde). 

Jeg er så heldig aldrig at have menstruations smerter, men min krop lige pt. Er virkelig mærkelig..

Jeg er så kommet i uge 4, 3+3, og har haft kvalme længe, er utrolig træt, tisser gerne 9 gange om dagen, mine bryster sumre og brustvorterne skifter farve og har ondt i lænden i ny og næ. 

Tog så en tidlig test imorges, hvilket var bragende negativ... er der nogle chance for jeg stadigvæk er gravid? Nogen som har oplevet det samme?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2021

PP93

Hejsa! 

Du må ikke miste håbet endnu. Men hvis du kun er 3+3 i dag, så kan du sagtens nå at teste positivt endnu. Normalt plejer man at sige, man skal teste på første dag for udebleven menstruation, hvilket er 4+0. Nogle tester endda positivt efter 4+0, fordi deres krop ikke danner nok HCG til at det kan måles før det. 

Prøv at teste om et par dage igen. Jeg krydser fingre for dig

Anmeld Citér

1. marts 2021

Bubbi11

Profilbillede for Bubbi11

Jeg testede også negativ med en tidlig test da jeg var 3+4, men stod med positiv test 4+1 i fredags

Anmeld Citér

1. marts 2021

Charlotte135

Bubbi11 skriver:

Jeg testede også negativ med en tidlig test da jeg var 3+4, men stod med positiv test 4+1 i fredags

EJ hvor er det fedt for dig/Jer!

har du nogle symptomer? 

håber virkelig også snart jeg tester positiv!

Anmeld Citér

1. marts 2021

AnoMor

Charlotte135 skriver:

Hej alle I dejlige kvinder!

vi er et par på henholdsvis 26 og 27, som prøver at blive gravide. Det er 4 måneder siden jeg smed p-pillerne, og startede på folinsyre sidste måned.

Et par dage efter ÆGløsning fik jeg så ondt i underlivet - ligesom at man har taget mange mavebøjninger.. og det varede i 3 dage.. på dag 4, hvor jeg tissede gjorde det simpelthen så ondt i underlivet (som om der kom noget ud, hvilket der ikke gjorde). 

Jeg er så heldig aldrig at have menstruations smerter, men min krop lige pt. Er virkelig mærkelig..

Jeg er så kommet i uge 4, 3+3, og har haft kvalme længe, er utrolig træt, tisser gerne 9 gange om dagen, mine bryster sumre og brustvorterne skifter farve og har ondt i lænden i ny og næ. 

Tog så en tidlig test imorges, hvilket var bragende negativ... er der nogle chance for jeg stadigvæk er gravid? Nogen som har oplevet det samme?

Det er ikke unormalt at kroppen pludselig begynder at få menstruations smerter efter stop af p-piller. Så det ville jeg ikke lægge så meget i  

men mist ikke håbet. Nogen kan teste tidligt andre først sent. Jeg lukke først teste positiv 5+3. 5+1 var bragende negativ. Havde ingen symptomer overhovedet udover udebleven menstruation.

Anmeld Citér

1. marts 2021

Bubbi11

Charlotte135 skriver:

EJ hvor er det fedt for dig/Jer!

har du nogle symptomer? 

håber virkelig også snart jeg tester positiv!

Jeg havde ikke nogle symptomer og derfor troede vi faktisk heller ikke den var der �� 

Nu er jeg dog begyndt at få en lille smule kvalme, lidt ømme bryster og så er jeg vildt træt

Krydser fingre for en positiv test til Jer! 

Anmeld Citér

1. marts 2021

Charlotte135

Bubbi11 skriver:

Jeg havde ikke nogle symptomer og derfor troede vi faktisk heller ikke den var der �� 

Nu er jeg dog begyndt at få en lille smule kvalme, lidt ømme bryster og så er jeg vildt træt

Krydser fingre for en positiv test til Jer! 

Ja okay, det er da rart for dig ingen symptomer at have i starten

Vi kunne jo følges ad - hvis jeg også kunne fremvise en positiv test om nogle dage

Anmeld Citér

1. marts 2021

Charlotte135

AnoMor skriver:

Det er ikke unormalt at kroppen pludselig begynder at få menstruations smerter efter stop af p-piller. Så det ville jeg ikke lægge så meget i  

men mist ikke håbet. Nogen kan teste tidligt andre først sent. Jeg lukke først teste positiv 5+3. 5+1 var bragende negativ. Havde ingen symptomer overhovedet udover udebleven menstruation.

Tak for dine gode råd!

jeg venter med at teste mig selv igen, hvertfald til onsdag! Kan jo ske, som du skriver at jeg er gravid selvom negative test!

Anmeld Citér

1. marts 2021

Bubbi11

Charlotte135 skriver:

Ja okay, det er da rart for dig ingen symptomer at have i starten

Vi kunne jo følges ad - hvis jeg også kunne fremvise en positiv test om nogle dage

Det kunne være hyggeligt jeg krydser fingre og venter spændt på en opdatering

Anmeld Citér

1. marts 2021

Charlotte135

Bubbi11 skriver:

Det kunne være hyggeligt jeg krydser fingre og venter spændt på en opdatering

YES 

Jeg opdatere dig med det sammen jeg har testet igen! Selvom det måske er negativt..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.