Hjælp! til graviditet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Charlotte135 skriver:

Tror desværre også at det er min mens Øv øv også! 
Nu er min dag virkelig ødelagt...

Kir har ret.  

Men det godt for så er der stor chance for at du er gravid.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2021

Charlotte135

Love Angel skriver:

Kir har ret.  

Men det godt for så er der stor chance for at du er gravid.

Ihhh... Håber det! 

Men nu må vi se i løbet af de næste par dage, og om der overhovedet kommer mere blod her til aften.. 

Synes bare det er mærkeligt at blødningen kom kl. 12.00, og der er ingenting nu?

Anmeld Citér

4. marts 2021

Love Angel

Mor til 4
Charlotte135 skriver:

Ihhh... Håber det! 

Men nu må vi se i løbet af de næste par dage, og om der overhovedet kommer mere blod her til aften.. 

Synes bare det er mærkeligt at blødningen kom kl. 12.00, og der er ingenting nu?

Det jo godt tegn det du siger.  

Håber også for dig det er altså spændende. 

Vil du Update lidt imorgen om hvordan det står  til?  

Anmeld Citér

4. marts 2021

Charlotte135

Love Angel skriver:

Det jo godt tegn det du siger.  

Håber også for dig det er altså spændende. 

Vil du Update lidt imorgen om hvordan det står  til?  

Vi krydser alt det der kan krydses!

Det kan du tro jeg vil! Skriver med det samme jeg vågner!

Anmeld Citér

5. marts 2021

Charlotte135

Charlotte135 skriver:

Vi krydser alt det der kan krydses!

Det kan du tro jeg vil! Skriver med det samme jeg vågner!

Godmorgen de damer

Her til morges er der meget, meget lidt blod (helt mørkerødt), men der kommer stadigvæk ingenting ud når jeg tisser eller på papiret. 

Så afventer og se resten af dagen. Hvis der ikke kommer mere end det, tager jeg en test imorgen som planlagt

Anmeld Citér

5. marts 2021

Love Angel

Mor til 4
Charlotte135 skriver:

Godmorgen de damer

Her til morges er der meget, meget lidt blod (helt mørkerødt), men der kommer stadigvæk ingenting ud når jeg tisser eller på papiret. 

Så afventer og se resten af dagen. Hvis der ikke kommer mere end det, tager jeg en test imorgen som planlagt

Ja det spændende. Der er ikke andet for end at vente og se det an. Hvis du tar en test imorgen så må du godt ligge den op i tråden. Held og lykke til imorgen. 

Anmeld Citér

5. marts 2021

Kir

Ih det er altså spændende! Håber det bedste! Har ikke selv oplevet det, men har hørt om andre der har haft lidt blødning og været gravide. Så tænker det kan gå begge veje Krydser fingre for at positivt svar i morgen

Anmeld Citér

5. marts 2021

Charlotte135

Kir skriver:

Ih det er altså spændende! Håber det bedste! Har ikke selv oplevet det, men har hørt om andre der har haft lidt blødning og været gravide. Så tænker det kan gå begge veje Krydser fingre for at positivt svar i morgen

Men også alt for spændende!

Har stadigvæk ikke blødt idag! Så det tegner godt. 

Anmeld Citér

6. marts 2021

Charlotte135

Godmorgen de damer

Kl. 13.00 igår blødte jeg meget, meget lidt igen, og har her til morges blødt meget lidt igen 

Mine testst var alle sammen bragende negative..

Har stadigvæk mange symptomer og jag i underlivet, og den her blødning er virkelig ikke som min normale menstruation, hvor jeg bløder helt vildt meget, med klumper osv. 

Men læste på nettet at HCG-graviditetshormonet først kan ses i urinen når ægget har sat sig fast, og at man derfor først kan teste positiv flere dage efter 

Håber virkelig at jeg er gravid, og det her kun er en pletblødning - for synes godt nok det er mærkeligt efterhånden.. Og det er trodsalt 5 måneder efter p-pille stop..

Anmeld Citér

6. marts 2021

Love Angel

Mor til 4
Charlotte135 skriver:

Godmorgen de damer

Kl. 13.00 igår blødte jeg meget, meget lidt igen, og har her til morges blødt meget lidt igen 

Mine testst var alle sammen bragende negative..

Har stadigvæk mange symptomer og jag i underlivet, og den her blødning er virkelig ikke som min normale menstruation, hvor jeg bløder helt vildt meget, med klumper osv. 

Men læste på nettet at HCG-graviditetshormonet først kan ses i urinen når ægget har sat sig fast, og at man derfor først kan teste positiv flere dage efter 

Håber virkelig at jeg er gravid, og det her kun er en pletblødning - for synes godt nok det er mærkeligt efterhånden.. Og det er trodsalt 5 måneder efter p-pille stop..

Det kan være at din menses er lidt langsom den her gang. Men at det måske er din menses der er på vej nu. 

Og de symptomer kan være man bilder sig selv noget. For det kan man når der noget man ønsker sig så meget. Men uanset hvad så der intet at gøre end at bliv ved med at teste, men kun 1 gang ca hver 3-4 dages mellemrum hver gang. Til du intet få positiv test eller din menses kommer på fuld styrke. 

Update os gerne løbende.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.