Hjælp! til graviditet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Charlotte135 skriver:

Bruger ikke som sådan en ægløsnings app, da jeg kan mærke på mig selv hvornår jeg har ægløsning og det er som reelt altid 14 dage efter 1. Menses dag

Ja okay godt du kan mærke hvornår du har ægløsning.  Op på hesten igen. Og vi er klar til at tyde teste næste gang  hvis det er. Held og lykke

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2021

Bubbi11

Profilbillede for Bubbi11
Charlotte135 skriver:

Har desværre haft en rigtig SKOD weekend...

Min mens kom lørdag morgen, og har blødt siden, og det begynder ligeså stille og stilne af - fandme irriterende altså

Derudover fik min farmor en blodprop i hjernen lørdags også, og ligger lige nu døende på hospitalet - så man kan da sige at jeg fik grædt alle mine frustrationer ud i lørdags! 

Vi må bare op på hesten igen, og håbe på det snart lykkedes for os!

Ej hvor øv!!!!

Kæmpe krammer herfra - det lykkedes jer sikkert i næste omgang (det var i omgang 5 vi fik gevinst)

Anmeld Citér

12. marts 2021

Charlotte135

Bubbi11 skriver:

Ej hvor øv!!!!

Kæmpe krammer herfra - det lykkedes jer sikkert i næste omgang (det var i omgang 5 vi fik gevinst)

Mange tak de damer  

Vi er allerede igang igen og håber på det bedste den kommende menstruationcyklus

Jeg opdatere Jer!

Anmeld Citér

12. marts 2021

Love Angel

Mor til 4
Charlotte135 skriver:

Mange tak de damer  

Vi er allerede igang igen og håber på det bedste den kommende menstruationcyklus

Jeg opdatere Jer!

Sådan bare gå til den krydser  held og lykke med næste cyklus. Venter spændt

Anmeld Citér

18. marts 2021

Charlotte135

Love Angel skriver:

Sådan bare gå til den krydser  held og lykke med næste cyklus. Venter spændt

Hej de damer  

lige et undrende spørgsmål: 

har stadigvæk helt vildt mange symptomer på graviditet: 

Misfarvede brystvorter - træthed - ekstremt kvalme, med en trang til opkast - forhøjet lugtesans - hovedpine - ondt mellem skulderbladende.. 

Er der nogen muligheder for at jeg kan være gravid, og bare ikke kan på vide det på en test? Også selvom jeg blødte lidt ved min menstruation?

Anmeld Citér

18. marts 2021

Charlotte135

Charlotte135 skriver:

Hej de damer  

lige et undrende spørgsmål: 

har stadigvæk helt vildt mange symptomer på graviditet: 

Misfarvede brystvorter - træthed - ekstremt kvalme, med en trang til opkast - forhøjet lugtesans - hovedpine - ondt mellem skulderbladende.. 

Er der nogen muligheder for at jeg kan være gravid, og bare ikke kan på vide det på en test? Også selvom jeg blødte lidt ved min menstruation?

Ps. Er også ekstremt oppustet.. 

Anmeld Citér

18. marts 2021

Kir

Først vil jeg lige sige at jeg er ked af at høre om din farmor, håber hun har det bedre

Jeg tænker det kan være flere ting... Fx:

1.Enten er du gravid og en af de sjældne der tester negativt og stadig får "menstruation" (min kæreste har en veninde der havde det sådan de færste 3 mdr af graviditeten)

2. Det kan være en graviditet uden for livmoderen 

3. Ægget har været befrugtet, men har ikke sat sig fast, men kroppen er ikke "kommet af" med det hele og du har derfor stadig lidt hcg i kroppen der giver symptomer (det oplevede jeg)

Jeg ville snakke med lægen og få taget en blodprøve for at se på hcg'et. Uanset hvad, så er det godt at finde ud af hvad der foregår 

Anmeld Citér

18. marts 2021

Charlotte135

Kir skriver:

Først vil jeg lige sige at jeg er ked af at høre om din farmor, håber hun har det bedre

Jeg tænker det kan være flere ting... Fx:

1.Enten er du gravid og en af de sjældne der tester negativt og stadig får "menstruation" (min kæreste har en veninde der havde det sådan de færste 3 mdr af graviditeten)

2. Det kan være en graviditet uden for livmoderen 

3. Ægget har været befrugtet, men har ikke sat sig fast, men kroppen er ikke "kommet af" med det hele og du har derfor stadig lidt hcg i kroppen der giver symptomer (det oplevede jeg)

Jeg ville snakke med lægen og få taget en blodprøve for at se på hcg'et. Uanset hvad, så er det godt at finde ud af hvad der foregår 

Mange tak skal du have! Det har været en hård uge  

Okay, jeg må nok hellere ringe til lægen! Og få taget en blodprøve - forstår slet ikke mine krop! Synes den opføre sig underligt!

Kan det eventuelt være på grund af ægløsning? 

Anmeld Citér

18. marts 2021

Charlotte135

Charlotte135 skriver:

Mange tak skal du have! Det har været en hård uge  

Okay, jeg må nok hellere ringe til lægen! Og få taget en blodprøve - forstår slet ikke mine krop! Synes den opføre sig underligt!

Kan det eventuelt være på grund af ægløsning? 

Altså hvis jeg nu ikke er gravid? Så skal jeg have ægløsning idag - men har haft de fleste symptomer rimelig længe.. 

og hvis jeg var gravid ville jeg være gået ind i 7-ende uge

Anmeld Citér

18. marts 2021

Love Angel

Mor til 4
Charlotte135 skriver:

Altså hvis jeg nu ikke er gravid? Så skal jeg have ægløsning idag - men har haft de fleste symptomer rimelig længe.. 

og hvis jeg var gravid ville jeg være gået ind i 7-ende uge

Jeg er enig i det kir skriver. Se at få ringet til lægen. På den måde udlukker du det 100% det med graviditet angånde dine symptomer  hvis det viser sig du ikke er gravid. Blodprøve er det mest sikkert og rigtig resultat.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.