Hjælp! til graviditet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Charlotte135 skriver:

Godmorgen de damer

Kl. 13.00 igår blødte jeg meget, meget lidt igen, og har her til morges blødt meget lidt igen 

Mine testst var alle sammen bragende negative..

Har stadigvæk mange symptomer og jag i underlivet, og den her blødning er virkelig ikke som min normale menstruation, hvor jeg bløder helt vildt meget, med klumper osv. 

Men læste på nettet at HCG-graviditetshormonet først kan ses i urinen når ægget har sat sig fast, og at man derfor først kan teste positiv flere dage efter 

Håber virkelig at jeg er gravid, og det her kun er en pletblødning - for synes godt nok det er mærkeligt efterhånden.. Og det er trodsalt 5 måneder efter p-pille stop..

Hvor længe har i prøvet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2021

Charlotte135

Love Angel skriver:

Det kan være at din menses er lidt langsom den her gang. Men at det måske er din menses der er på vej nu. 

Og de symptomer kan være man bilder sig selv noget. For det kan man når der noget man ønsker sig så meget. Men uanset hvad så der intet at gøre end at bliv ved med at teste, men kun 1 gang ca hver 3-4 dages mellemrum hver gang. Til du intet få positiv test eller din menses kommer på fuld styrke. 

Update os gerne løbende.

Mange tak for dit svar! 

Vi har prøvet i de 4 måneder at blive gravide.. Så vi håber da snart det lykkedes os!

Jeg opdatere jer!

Anmeld Citér

6. marts 2021

Love Angel

Mor til 4
Charlotte135 skriver:

Mange tak for dit svar! 

Vi har prøvet i de 4 måneder at blive gravide.. Så vi håber da snart det lykkedes os!

Jeg opdatere jer!

Ja det kan jeg godt forstår at man så småt ved at være lidt utålmodig.  

Har du blødt igen her til formidag? Eller er der intet? 

Anmeld Citér

6. marts 2021

Charlotte135

Love Angel skriver:

Ja det kan jeg godt forstår at man så småt ved at være lidt utålmodig.  

Har du blødt igen her til formidag? Eller er der intet? 

Er SÅ utålmodig! 

Har ikke blødt igen...

Anmeld Citér

6. marts 2021

Love Angel

Mor til 4
Charlotte135 skriver:

Er SÅ utålmodig! 

Har ikke blødt igen...

Det kan jeg godt forstår. 

Men husk selvom man er ung og sund, så det normalt at der kan gå op til 1 år at blive gravid. 

Men alle kvinder kender følelsen af at være helt utålmodig efter få måneders prøven. Så kan fuldt sætte mig i dine følelser nu. 

Det er godt tegn at du ikke bløder. Hvornår vil Du teste igen?

Anmeld Citér

9. marts 2021

Charlotte135

Love Angel skriver:

Det kan jeg godt forstår. 

Men husk selvom man er ung og sund, så det normalt at der kan gå op til 1 år at blive gravid. 

Men alle kvinder kender følelsen af at være helt utålmodig efter få måneders prøven. Så kan fuldt sætte mig i dine følelser nu. 

Det er godt tegn at du ikke bløder. Hvornår vil Du teste igen?

Har desværre haft en rigtig SKOD weekend...

Min mens kom lørdag morgen, og har blødt siden, og det begynder ligeså stille og stilne af - fandme irriterende altså

Derudover fik min farmor en blodprop i hjernen lørdags også, og ligger lige nu døende på hospitalet - så man kan da sige at jeg fik grædt alle mine frustrationer ud i lørdags! 

Vi må bare op på hesten igen, og håbe på det snart lykkedes for os!

Anmeld Citér

9. marts 2021

PP93

Charlotte135 skriver:

Min mens kom lørdag morgen, og har blødt siden, og det begynder ligeså stille og stilne af - fandme irriterende altså

Derudover fik min farmor en blodprop i hjernen lørdags også, og ligger lige nu døende på hospitalet - så man kan da sige at jeg fik grædt alle mine frustrationer ud i lørdags! 

ØV for en lorte weekend. Er ked af at hører det med din farmor, samt at din mens kom. 

Du får et kæmpe kram herfra! Jeg håber jeres drøm snart går i opfyldelse

Anmeld Citér

9. marts 2021

Love Angel

Mor til 4
Charlotte135 skriver:

Årh øv altså, ja det kan man da kalde skidt weekend. Ked af på dine vegne med din farmor. Jeg håber hun snart få det bedre.

Og øv træls at din mens er kommet. Men op på hesten igen. Håber det snart lykkedes jer. Bruger du en ægløsning app? 

Anmeld Citér

9. marts 2021

Love Angel

Mor til 4
Charlotte135 skriver:

Jeg ville også ha skrevet til dig idag. Men der var lige nogle ting der først skulle overstået først. 

Anmeld Citér

11. marts 2021

Charlotte135

Love Angel skriver:

Årh øv altså, ja det kan man da kalde skidt weekend. Ked af på dine vegne med din farmor. Jeg håber hun snart få det bedre.

Og øv træls at din mens er kommet. Men op på hesten igen. Håber det snart lykkedes jer. Bruger du en ægløsning app? 

Bruger ikke som sådan en ægløsnings app, da jeg kan mærke på mig selv hvornår jeg har ægløsning og det er som reelt altid 14 dage efter 1. Menses dag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.