Anonym skriver:
Børnene har aldrig været involveret i noget. De elsker ham og fortæller ham det også. Det piner mig rigtig meget, at jeg ved hvordan de reagere! MEN jeg er ret sikker i min beslutning om at holde fast i min beslutning. Det er rigtig hårdt, jeg har det elendigt særligt om morgenen, men op af dagen får jeg det bedre. Det hjælper mig at være sammen med mine børn (de er hos deres far i denne uge) og samarbejde med børnenes far - han har virkelig været støttende og hjælpsom.
Men det passer jo ikke - du lyver for dig selv!
I bor sammen, så de ser jo den måde han behandler dig på. Så når din datter bliver voksen kan du så blive vidne til at hun bliver sammen med en fyr der behandler hende dårligt, både fysisk og psykisk.
Hvorfor bliver hun? Fordi hendes mor har vist hende at sådan må mænd godt behandle kvinder (og i bund og grund er det ligemeget om det er mænd eller kvinder, INGEN skal behandles sådan).
Så stop med alle de dårlige undskyldninger, hvis du er en ordentlig mor for dine børn, så stopper du det her NU. Du og dine børn skal væk fra det menneske.
Anmeld
Citér