Hjælp mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2021

Anonym trådstarter

Det er vigtigt at fortælle, at min kæreste har ændret sig meget i en positiv retning og at alt vi aldrig skændes overfor børnene.

Når det så er sagt, så tror jeg ikke at jeg kan føle mig tryg og tilpas i forholdet - jeg tror det er ødelagt for længst.

Jeg har nu åbnet op for mine følelser, at jeg ikke kan tilgive ham og at han fortsat mangler at ændre ting! Han er selvfølgelig ret ked sf det og mener at han kan ændre de sidste ting.

Bør jeg give manden en chance eller skal jeg tage mig sammen og gå - alt er klar, børnene er ved deres far. Og igen tak for jeres støtte!!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2021

asphodel

Anonym skriver:

Det er vigtigt at fortælle, at min kæreste har ændret sig meget i en positiv retning og at alt vi aldrig skændes overfor børnene.

Når det så er sagt, så tror jeg ikke at jeg kan føle mig tryg og tilpas i forholdet - jeg tror det er ødelagt for længst.

Jeg har nu åbnet op for mine følelser, at jeg ikke kan tilgive ham og at han fortsat mangler at ændre ting! Han er selvfølgelig ret ked sf det og mener at han kan ændre de sidste ting.

Bør jeg give manden en chance eller skal jeg tage mig sammen og gå - alt er klar, børnene er ved deres far. Og igen tak for jeres støtte!!!

"Bør jeg give manden en chance eller skal jeg tage mig sammen og gå - alt er klar, børnene er ved deres far. Og igen tak for jeres støtte!!!"

Jeg stemmer for "Nej" og "Tag dig sammen og gå". Held og lykke! Du kan klare det, også når du kommer ud på den anden side.

Anmeld Citér

23. januar 2021

Anonym

Jeg håber for dig og dine børn at du går/beder ham flytte.

Da jeg smed min eks ud, der nægtede han også at flytte til trods for at det kun var mig der stod på lejekontrakten, så en dag mens vi var på arbejde skiftede viseværten (efter aftale) låsen så kun jeg havde nøgle til lejligheden.

Anmeld Citér

24. januar 2021

ErDuHerIkkeSnart

Stakkels du. Du et trampet så langt ned, at du stadig leder efter en undskyldning og en udvej, for at slippe for at gøre det eneste rigtig overfor både dine børn og dig selv: at få smidt det menneske ud, som gør skade på jer. Jeg håber at du har fundet modet frem, at han allerede er over alle bjerge og at du får noget hjælp fremadrettet til at lære at sætte grænser for dig selv og passe på dig og din familie.

Held og lykke

Ps: At han lige nu har “forbedret sig” og er sød og venlig, er så klassisk og elegant taget direkte ud af en bog om vold i parforhold, at jeg næsten ikke orker at skrive, at det selvfølgelig kun handler om at få dig til at blive og få gjort dig i tvivl om hvorvidt du nu gør det rigtige eller overreagerer ...

Anmeld Citér

6. februar 2021

Anonym trådstarter

Jeg er gået fra ham og han er for en tid flyttet hjem til sin søster. Han er meget ulykkelig, skriver og ringer om alt det han har indset at han har lavet af fejl. Han vil selvfølgelig ændre på alt og han siger, at såfremt jeg giver ham en chance, kan jeg bede ham om at pakke sind ting omgående. Han har snakket med en psykolog der har fået ham til at indse alt bl.a. bl.a. skal jeg fortsat holde fast? Jeg er ikke særlig stærk lige nu, men jeg har besluttet mig for at give mig selv til uanset hvad der skal ske. 

Anmeld Citér

6. februar 2021

Anonym trådstarter

Der skulle stå, at jeg har besluttet at give mig selv tid 

Anmeld Citér

6. februar 2021

IenFart

Profilbillede for IenFart
Anonym skriver:

Jeg er gået fra ham og han er for en tid flyttet hjem til sin søster. Han er meget ulykkelig, skriver og ringer om alt det han har indset at han har lavet af fejl. Han vil selvfølgelig ændre på alt og han siger, at såfremt jeg giver ham en chance, kan jeg bede ham om at pakke sind ting omgående. Han har snakket med en psykolog der har fået ham til at indse alt bl.a. bl.a. skal jeg fortsat holde fast? Jeg er ikke særlig stærk lige nu, men jeg har besluttet mig for at give mig selv til uanset hvad der skal ske. 

Ud fra beskrivelsen af ham så prøver han med al sandsynlighed bare at manipulere dig og give dig dårlig samvittighed. Hold fast for guds skyld og hvis han virkelig mener det han siger, så må han jo begynde i terapi og arbejde med sig selv.

Anmeld Citér

6. februar 2021

Anonym

Hold nu for guds skyld fast. Du falder tilbage i det samme mønster som før. Han lover at ændre sig, gør det ikke, og så skal du finde kræfterne til at forlade ham forfra. Og selvom han siger du bare kan bede ham pakke sine ting hvis han spilder en chance, så tror jeg ikke en døjt på han holder det. Som psykolog kan jeg for øvrigt sige at jeg skal kende en klient godt og længe, før jeg kan udtale mig om noget som helst, og behandlere er i øvrigt ikke immune for manipulation. Ikke om en skid at en psykolog har fået ham til at indse alt, så skal han dælme have gået der længe og have været hundrede procent ærlig, og mon dog. Han har ikke ændret sig endnu trods utallige chancer. Han kommer ikke til det, det tror jeg simpelthen ikke på. Du har en unik mulighed lige nu, fordi du har taget skridtet og han er ude. Lad være med at falde i igen. 

Anmeld Citér

6. februar 2021

321

Profilbillede for 321
Anonym skriver:

Det er en klassiker at han “græder” og Beder om tilgivelse og lovning på bedring. Min venindes eksmand gjorde akkurat de samme ting og manipulerede med hende. Der skete bedring i en uge og så var han den samme trælse mand igen når han havde fået sin Vilje. Sådan en type kan ikke blive bedre. Han påstod også at han havde været til psykolog og at han havde fået en tid dagen efter han ringede og at han var blevet så meget bedre menneske efter denne ene konsultation Men mig bekendt er der lang ventetid til sådan en. I hvertfald i det område de bor i.
Det viste sig selvfølgelig at det var endnu en løgn at han havde været ved en psykolog. 

Anmeld Citér

6. februar 2021

LSS

Anonym skriver:

Min mening er, at bliver du hos ham fordi han har ændret sig en lille smule, så er du simpelthen for naiv. derudover bør du i det mindste lade dine børn flytte hjem til deres far såfremt du vil blive i det usunde forhold. 
det eneste jeg læser er at du igen og igen forsvare ham og liiige skal nævne at han jo altså HAR ændret sig. Tænk nu på dine børn i steder for. Ærlig talt. Derudover  er der INGEN af os der kan svare på om DU skal give tumpen en chance til 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.