Kære TS jeg kan ikke fortælle dig hvad du må gøre og ikke må gøre men, tag mine ord som et godt råd fra en der ved hvad hun taler om.
Aller først hvis det der plager dig er at din datter for skylden for det, så gør som nogle herinde skriver at du kan snakke med pigerne om det. Og vende den om og sige til pigerne at hvis din datter for skylden så kan det være at pigens forældre forbyder hende i at se din datter.
Dernæst vil jeg sige. Muslimer er søde og venlig mm. Plus det er forskelligt fra den ene muslimsk famille til et andet muslimsk famile om hvor meget de er strenge med deres tro. Så uanset hvor søde de er, ( og det var klogt en her fra tråden skrev at uanset hvor søde du mener at de er, så kan du aldrig gennemskue hvor hårde og strenge de kan være når det gælder kærester) så kan du aldrig vide hvad deres straf bliver mod deres datter hvis du fortæller dem det.
Hvis du vil fortælle dem det, så har jeg nogle eksempler hvad der vil måske ske hende.
1. Hvis hendes forældre ikke så religiøse så Nogle muslimer vil prøve at sige stille og roligt at det må hun altså ikke.
2.Hvis de er en del religiøse så vil de råbe og skrige og måske få hun også en lussing, plus lidt hårde konsekvenser oveni.
3.hvis de er helt og aldeles ekstreme religiøse, så vil du ikke en gang kunne tænke eller forstille dig hvor hård en straf pigen for.
Derfor hvis jeg var dig, vil jeg aldrig og virkelig aldrig have tanken at jeg vil sige sådan noget. Ved hendes lærer at hun er kærester med en?
Anmeld
Citér