årgang84 skriver:
Jeg sammenligner dette lidt med mine forældre der skulle kobber vaccineres hvor de har fortalt de stod i kø og begge har små ar efter.
Det ikke en vaccine der er "Nice to have" men vi bliver vist pålagt den.
Jeg skal have den men om hvornår og hvordan er der vist nogen der ender med at fortælle os.
Hader det liv vi ikke har. Siden marts har vi ikke været noget særligt. Parker. svømmehal tivoli bio teatret m.f. SAVNER at kunne love ungerne noget uden at skulle sige. "nu må vi se hvad det corona siger til den tid"
Vi bliver ikke pålagt at tage den, da der ikke er en lovgivning, der kan tvinge folk til at blive vaccineret.
For alle dem, der ikke bliver syge af corona eller kun får meget milde symptomer, vil vaccinen være nice to have, men det er den selvfølgelig ikke for personer i risikogruppen omkring dem. Derudover er det ikke til at vide, hvem der ikke bliver syg af corona. De fleste unge gør ikke, men nogle i den gruppe bliver meget syge.
Det er også længslen efter det gamle liv, der gør, at jeg formentlig også kommer til at tage vaccinen. Jeg er ikke bange for, at den skulle være skadelig, men sansynligvis vil jeg ikke blive væsentlig syg af corona, så en del af mig vil også gerne lade kroppen klare det selv på samme måde som, at jeg heller ikke bliver vaccineret mod influenza.
Hvis det bliver et krav med vaccine for at komme ud at rejse, så stiller jeg mig så langt frem i køen som muligt
.
Anmeld
Citér