Vaccinen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2020

årgang84

Profilbillede for årgang84

Jeg sammenligner dette lidt med mine forældre der skulle kobber vaccineres hvor de har fortalt de stod i kø og begge har små ar efter. 

Det ikke en vaccine der er "Nice to have" men vi bliver vist pålagt den.

Jeg skal have den men om hvornår og hvordan er der vist nogen der ender med at fortælle os. 

Hader det liv vi ikke har. Siden marts har vi ikke været noget særligt. Parker. svømmehal tivoli bio teatret m.f. SAVNER at kunne love ungerne noget uden at skulle sige. "nu må vi se hvad det corona siger til den tid"

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2020

ErDuHerIkkeSnart

Abracadabra skriver:

Det er jo en SÅ interessant diskussion!!

Skulle én af os have bygget et hus, ville vi foretrække den håndværker, som 99% af den danske håndværkerstand ville anbefale. Vi ville ALTID tage firmaet, der fremlagde et grundigt skriftligt tilbud frem for plattenslageren med de fancy ord og den pæne jakke. Men handler det om sundhed, tror vi hellere på hende med den flotte hjemmeside med new-age baggrundsmusik!! At det er meningsløst pladder, vedkommende lukker ud, er helt ligegyldigt - bare det lyder nice og hun har mange følgere på Insta. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

14. december 2020

Tommelise

Ja tak, jeg vil gerne have vaccinen. 

Den har været gennem lige så grundig godkendelsesprocedure som andre vacciner, det har bare ikke taget så lang tid, da der er sat langt flere ressourcer af til projektet. 

Anmeld Citér

14. december 2020

Sprit25

årgang84 skriver:

Jeg sammenligner dette lidt med mine forældre der skulle kobber vaccineres hvor de har fortalt de stod i kø og begge har små ar efter. 

Jeg skal have den men om hvornår og hvordan er der vist nogen der ender med at fortælle os. 

Hader det liv vi ikke har. Siden marts har vi ikke været noget særligt. Parker. svømmehal tivoli bio teatret m.f. SAVNER at kunne love ungerne noget uden at skulle sige. "nu må vi se hvad det corona siger til den tid"

Så enig. Min mand er kok. Han er helt knækket lige nu

Anmeld Citér

14. december 2020

MT_2011

Nej det skal jeg ikke. Selvom jeg arbejder i sundhedssektoren, så vil jeg ikke tage imod den vaccine. Min mave fornemmelse er imod og indtil videre har det kun gået godt med at følge den.

Anmeld Citér

14. december 2020

Janey

Profilbillede for Janey
årgang84 skriver:

Vi bliver ikke pålagt at tage den, da der ikke er en lovgivning, der kan tvinge folk til at blive vaccineret.

For alle dem, der ikke bliver syge af corona eller kun får meget milde symptomer, vil vaccinen være nice to have, men det er den selvfølgelig ikke for personer i risikogruppen omkring dem. Derudover er det ikke til at vide, hvem der ikke bliver syg af corona. De fleste unge gør ikke, men nogle i den gruppe bliver meget syge.

Det er også længslen efter det gamle liv, der gør, at jeg formentlig også kommer til at tage vaccinen. Jeg er ikke bange for, at den skulle være skadelig, men sansynligvis vil jeg ikke blive væsentlig syg af corona, så en del af mig vil også gerne lade kroppen klare det selv på samme måde som, at jeg heller ikke bliver vaccineret mod influenza.

Hvis det bliver et krav med vaccine for at komme ud at rejse, så stiller jeg mig så langt frem i køen som muligt 

Anmeld Citér

15. december 2020

ErDuHerIkkeSnart

MT_2011 skriver:

Nej det skal jeg ikke. Selvom jeg arbejder i sundhedssektoren, så vil jeg ikke tage imod den vaccine. Min mave fornemmelse er imod og indtil videre har det kun gået godt med at følge den.

Jeg ville godt nok være ked af, hvis jeg var sårbar patient, at skulle lægge helbred til en medarbejders mavefornemmelse - modsat en anbefalet vaccine med opbakning fra international forskning og verdens førende eksperter på sundhedsområdet... men sådan er der jo så meget 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.