Vaccinen

Spring til sidste ulĂŠste indlĂŠg
FÞlg denne trÄd

13. december 2020

Hck

Profilbillede for Hck

Ja tak herfra ����

Anmeld Citér

KÞb et abonnement pÄ Vores BÞrn

Magasinet til dig med bÞrn pÄ 0-12 Är

Priser fra 149 kr.

13. december 2020

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
AnoMor skriver:

Det er sĂ„ lidt for sent nĂ„r de fĂžrste er givet 

Det var ogsĂ„ bare det jeg mente med det at (han ikke kan fĂ„ det hurtig nok den vaccine) men ja ved godt at de fĂžrste har fĂ„et den.

Anmeld Citér

13. december 2020

Janet1989

Jeg tĂŠnker ogsĂ„ at jeg venter med at fĂ„ den jeg stoler ikke heeeelt pĂ„ en vaccine som er hastet igennem, som coronavaccinen er - men HVIS det pĂ„ sigt viser sig at den faktisk virker som den skal, sĂ„ tager jeg ogsĂ„ imod den  

Anmeld Citér

13. december 2020

Rockertand

StineW79 skriver:

Nej jeg kommer ik til at stĂ„ i forreste rĂŠkke, for at fĂ„ den. Jeg har ik lyst til at vĂŠre forsĂžgskanin, for en haste opfundet vaccine, som pĂ„ ingen mĂ„de er genenemprĂžvet, og hvor vi ik kender til bivirkninger. Ud over det, sĂ„ ved man jo heller om, man stadig ka smitte videre, nĂ„r man er vaccineret. Vh Stine 

Det er ofte, at man hĂžrer de argumenter. Det er ren og skĂŠr uvidenhed og frygt for det ukendte med et touch af hysteri.

Vaccinen har gennemgÄet alle de normale gennemprÞvninger, den er testet, der er absolut ingen sikkerhedsmÊssige argumenter imod at fÄ den.

Den kommer formentlig til at have bivirkninger - pÄ samme mÄde som dine hovedpinepiller eller penicillin eller noget helt tredje kan have det, alt vi behandler kroppen med kan have bivirkninger.

Alle  ressourcer, der bare lĂŠner sig op ad forskning og udvikling har vĂŠret sat ind pĂ„ denne vaccine, hvis man normalt brugte sĂ„ mange ressourcer pĂ„ andre problemstillinger, ville man nĂ„ frem til en lĂžsning meget hurtigere.

Velbekomme.

Anmeld Citér

13. december 2020

merethe

Profilbillede for merethe

Ja tak, jeg vil gerne tage imod. 

Anmeld Citér

13. december 2020

JC2014

Profilbillede for JC2014

Jeg er gravid med termin til juni, sĂ„ jeg kommer naturligt ikke til at stĂ„ fĂžrst i kĂžen (SĂžren BrostrĂžm har i hvert fald udtalt at gravide ikke skal vaccineres). Jeg gĂ„r da ud fra at jeg stadig kan blive vaccineret engang nĂ„r jeg har fĂždt. 

Anmeld Citér

13. december 2020

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Absolut vil jeg have den. Jeg tager bĂ„de covid 19 og sundhedsmyndighederne alvorligt. 

Anmeld Citér

13. december 2020

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet
Lje skriver:

Ja, det vil jeg. Alt andet er uansvarligt overfor mine bedsteforÊldre og medmennesker med et dÄrligt immunforsvar. Langtidseffekten og formodede konsekvensen tÊnker jeg, vi snart ved mere om. SÄ snart den bliver frigivet i Danmark.

Jeg ser ikke hverken hastvĂŠrk eller problemer med godkendelsen. Jeg lĂŠser og lytter mig til, at verdens ypperste forskere/Universiteter/organisationer har arbejdet i dĂžgndrift, i lang tid, pĂ„ baggrund af Ăžkonomiske bevillinger, som alene ville tage Ă„r at fĂ„ hvis ikke verden stod i en pandemi. Og jeg bider mĂŠrke i, at LĂŠgemiddelstyrelsen har sagt, at intet bliver godkendt uden korrekt evidens. 

Jeg stoler pĂ„, at de kan danske myndigheder ved absolut bedst. Selvom mĂŠngden af danske sofa-ekspert-virologer-sĂžlvpapirshatte lige nu er overvĂŠldende. Jeg fĂžlger myndighedernes anbefalinger (ogsĂ„) pĂ„ sundhedsomrĂ„det. 

Vh.

"Langtidseffekten og formodede konsekvensen tĂŠnker jeg, vi snart ved mere om. SĂ„ snart den bliver frigivet i Danmark."

Hvordan skulle man kunne vide noget om langtidseffekten nĂ„r det fĂžrst er en mĂ„ned fĂžr man er begyndt at vaccinere i andre lande ? - sĂ„ nej man er da som dansker overhovedet ikke mere sikret pĂ„ den mĂ„de 

Anmeld Citér

13. december 2020

AnoMor

Fortvivlet skriver:

"Langtidseffekten og formodede konsekvensen tĂŠnker jeg, vi snart ved mere om. SĂ„ snart den bliver frigivet i Danmark."

Hvordan skulle man kunne vide noget om langtidseffekten nĂ„r det fĂžrst er en mĂ„ned fĂžr man er begyndt at vaccinere i andre lande ? - sĂ„ nej man er da som dansker overhovedet ikke mere sikret pĂ„ den mĂ„de 

Plus det faktum at man ikke ved om man stadig kan smitte andre hvis man er vaccineret. SĂ„ det gĂžr ingen forskel i forhold til ens medborgere og bedsteforĂŠldre med dĂ„rligt immunforsvar 

Anmeld Citér

13. december 2020

Sprit25

AnoMor skriver:

Plus det faktum at man ikke ved om man stadig kan smitte andre hvis man er vaccineret. SĂ„ det gĂžr ingen forskel i forhold til ens medborgere og bedsteforĂŠldre med dĂ„rligt immunforsvar 

Det gĂžr det, hvis de ogsĂ„ er vaccineret. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

GĂ„ til forsiden

Gratis eksperthjĂŠlp

Det er gratis at sĂžge hjĂŠlp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.