Vaccinen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.218 visninger
46 svar
152 synes godt om
13. december 2020

Sprit25

Når vaccinen kommer? Vil I så have den? Hvorfor/hvorfor ikke 

Jeg vil have den også vil jeg kramme mine bedsteforældre. Uden dårlig samvittighed 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2020

Babycrew

Nej det vil jeg ikke.

Jeg vil ikke have den på baggrund af ingen kan vide hvad langtidsbivirkningerne kan være.

Desuden er det også kommet frem at der ikke er blevet undersøgt hvorvidt man stadig kan smitte til trods for vaccinen. 

Anmeld Citér

13. december 2020

Carina:-)

Nej tak - 

Siger også nej tak til influenza vac hvert år som jeg bliver tilbudt hver år - fordi jeg er type 1 diabetiker 

Men jeg tror på at det kan min krop godt selv klare .

Og skynder mig lige at sige at jeg ikke er anti vac ' men går heller ikke ind for at putte alt muligt i kroppen for at bekæmpe alt virus. 

Ændre nok mening  når jeg fx er 65 plus . Men for nu siger jeg nej tak. 

Anmeld Citér

13. december 2020

Abracadabra

Jeg skal ha’ den så hurtigt som overhovedet muligt!! 

Jeg arbejder i fronten på et stort hospital, og jeg gider ikke have corona, hvis jeg på nogen mulig måde kan undgå det. Jeg tager generelt alle vacciner, jeg bliver tilbudt - altså også influenzavaccinen hvert år. Vacciner er jo nok moderne medicins største succes og har nedbragt fx børnedødeligheden markant. 

(Jeg husker i øvrigt med gru min sidste influenza: Jeg troede, at jeg skulle DØ. Overvejede at lade mig indlægge undervejs. Jeg vil gøre ALT for at undgå at blive så syg igen.)

Anmeld Citér

13. december 2020

AnoMor

Sprit25 skriver:

Når vaccinen kommer? Vil I så have den? Hvorfor/hvorfor ikke 

Jeg vil have den også vil jeg kramme mine bedsteforældre. Uden dårlig samvittighed 

Nej jeg vil ikke have den. 
Det vil jeg ikke på baggrund af at den er haste gennemført. Der er generelt mange grunde til jeg ikke vil have den. 

Anmeld Citér

13. december 2020

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg er normalt All for vacciner, men jeg har læst at den her ikke anbefales til ammende hvorfor jeg vil takke nej i første omgang. 

Anmeld Citér

13. december 2020

MEF

Jeg er sygeplejerske og vil derfor sige ja tak (når min barsel er overstået og jeg ikke længere ammer). Hvis nu jeg ikke var sundhedspersonale er jeg ikke sikker på at jeg ville få den. Ikke fordi jeg ikke stoler på vaccinen, men på samme måde som jeg heller ikke ville blive influenza vaccineret hvert år. Det gør jeg også primært for at passe på mine patienter. 

Anmeld Citér

13. december 2020

A38

Ja. Jeg kommer ikke til at stå først i køen eller gøre krumspring for at få den hurtigst muligt, men når det engang bliver min tur som alm. dansker uden nogen i risikobefolkningen tæt på, så siger jeg gerne ja tak.

Anmeld Citér

13. december 2020

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nej jeg kommer ik til at stå i forreste række, for at få den. Jeg har ik lyst til at være forsøgskanin, for en haste opfundet vaccine, som på ingen måde er genenemprøvet, og hvor vi ik kender til bivirkninger. Ud over det, så ved man jo heller om, man stadig ka smitte videre, når man er vaccineret. Vh Stine 

Anmeld Citér

13. december 2020

Baby.mamma

Aldrig om jeg kunne drømme om det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.