Anonym skriver:
Læs hvad jeg skriver. Mht adhd kan man komme langt med det pædagogiske og rammerne, hvilke vi også har lært med vores øvrige 3 adhd børn, vi har som skrevet fire med adhd!
min søn har bivirkninger, i en alder af 13 år er han på str med en 7 årige, han får medicin mod blodtrykket fordi det er for højt pga medicin, han kan være vågen i dagevis, pg han spiser nærmest ikke
Ja man kan for nogle, nøjes med pædagogiske tiltag, men ikke alle.
Min søn er en af dem som skal have medicin, hvilket han får. Han vil ellers slet ikke udvikle sig, da han er så handicappet af sine udfordringer.
Men når du skriver at han ikke fungerer uden sin medicin, så er det jo fordi han har et behov for at få det. Det er jo naturligt at medicin giver det stof, som hjernen har brug for, præcis som når en diabetiker får insulin, som kroppen har brug for.
Dermed ikke sagt at man skal acceptere alle bivirkninger, og måske han skal have et andet præparat, som ikke hæmmer hans sult så meget.
Så måske er løsningen at få en henvisning til en medicinkonrol, så der kan tjekkes op på hans generelle trivsel..
Anmeld
Citér