Som du også får afvide, så kan far ikke bestemme, så længe du har den fulde forældremyndighed. Dog, kunne jeg da godt være bekymret om far så vil give medicinen, når jeres barn er på samvær. Hvis han skal have medicin.
Vil lige fortælle vores historie:
Min søn på 9, har adhd, og her var fars (vi har fælles forældremyndighed pg bor ikke sammen) første kommentar at det kunne hjælpes med medicin, da vores søn så fik diagnosen, så var han modstander af medicinen, det skal lige siges han deltog aldrig I møder med psykiateren eller skolen. Og han ser ham kun hver anden weekend, så han vidste og ved stadig ikke hvilken kamp vores havde på daværende tidspunkt.
Vi forsøgte med alle de pædagogiske tiltag, men min søn blev ved med at være ulykkelig og have mange konflikter i skolen, så jeg besluttede at vi prøvede medicinen, og efter 2 dage, så virkede det på min søn, han begyndte at elske og gå i skole og konflikterne er minimale og som alle "normale" børn.
Far nægtede ikke ar give medicinen, men skulle lige overvinde sine egne forestillinger og er nu enig med mig i, at give min søn adhd medicin var den bedste beslutning.
Og hans klasselærer var også modstander af medicin til børn, det er hun så ikke længere, efter hun har set hvad det gjorde ved min søn.
De bedste tanker til dig og din søn
Anmeld
Citér