Hvor længe inden termin bør han stoppe byture?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2020

Mamacita til 2 piger

KK1988 skriver:

Tjaaa altså har været på sygehuset på operationsbordet én gang, hvor jeg har ligget i sengen i små tre uger.
Derudover har jeg sådan okay ondt pga. bækkenløsning + sygt meget migræne (jeg led af det i forvejen, men må ikke tage min medicin nu, så det er lidt hårdt) men deciderede komplikationer ved jeg ikke, om man kan sige, jeg har 

Tja det kan godt være, jeg bare skal slappe af.. Hvis alt går galt, må han jo worst case misse fødslen. Det ville jeg være ærgerlig over, men altså det sker nok heller ikke 

Har blot en kommentar til migrænen! Du må GERNE få sumatriptan under graviditet. Som det eneste migrænemedicin. Det står også i indlægssedlen. Jeg fik absolut max dosis under graviditet fra hovedpinecenteret og har sunde og raske børn. ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2020

Kbhmortilen

Mamacita til 2 piger skriver:

Har blot en kommentar til migrænen! Du må GERNE få sumatriptan under graviditet. Som det eneste migrænemedicin. Det står også i indlægssedlen. Jeg fik absolut max dosis under graviditet fra hovedpinecenteret og har sunde og raske børn. ��

Nu er der jo meget forskellig migrænemedicin som du givetvis også ved, hvis du ligesom jeg har gået på hovedpineklinikken i mange år.

Men tak for rådet og dejligt at høre, at du kom fint igennem dine graviditeter og dine børn ligeså 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.