Skilsmisse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2020

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Nej det er også forståeligt. Men hvis vi nu leger med tanken om, at du melder fra og din mor og søskende bliver stiktossede - hvad bilder du dig ind. Er de så værd at samle på? Det kan du jo kun selv svare på. 
vi har folk i tæt familie der siger fra til familie tam tam pga migræne og andre ting - manglende overskud. Kan vitterlig ikke se hvorfor du skulle skabe en krise/ konflikt ved af sige fra.  Jeg håber du får fundet modet til det.

Der er ingen som bliver stik tosset . Men en mor som nemt bliver skuffet ( kan være for langsomt svar på sms ) det er helt på min kappe , at jeg lader mig påvirke af det . Nu må jeg se hvad jeg gør .

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2020

Babilooo

Anonym skriver:

Der er ingen som bliver stik tosset . Men en mor som nemt bliver skuffet ( kan være for langsomt svar på sms ) det er helt på min kappe , at jeg lader mig påvirke af det . Nu må jeg se hvad jeg gør .

Hvad med at tage den på til to mands hånd med din mor og siger at dit overskud simpelthen ikke er til det. Tag der hen og tag en kop kaffe og fortæl at du lige nu har brug for stilhed og at være dig selv.. og st der ikke bliver stille for mange spm og krav.....

Er det en mulighed.?

Anmeld Citér

13. juni 2020

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Hvad med at tage den på til to mands hånd med din mor og siger at dit overskud simpelthen ikke er til det. Tag der hen og tag en kop kaffe og fortæl at du lige nu har brug for stilhed og at være dig selv.. og st der ikke bliver stille for mange spm og krav.....

Er det en mulighed.?

Det ved hun godt . Jeg er meget åben omkring min situation overfor hende , men min mor er ikke lige typen man kan sætte sig og snakke med ( og vise forståelse ) så jeg ved bare at det vil udløse “ noget “ har jo stået i dette hele mit liv . Derfor det er SÅ svært at sige fra , havde det været en hvilken som helst anden komsammen havde jeg bare meldt fra.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.