Skilsmisse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2020

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Men du skal altså passe på dig selv. Selv u en livskrise går du på listefødder for st undgå konflikter..? Lyder virkelig ikke sundt

Jeg har ikke lige set skilsmisse som en livskrise , men det er sørme hårdt . Selv om beslutningen var min , det gør ski niller / naller  jeg hænger i for det SKAL jeg . Dette opslag skal ikke lyde som en klage sang eller andet , men jeg havde bare ikke lige brug for en familie komsammen lige nu ( som er pludselig planlagt ) jeg har brig for ro til at finde fodfæste og møde verden i et tempo jeg kan fordøje .

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2020

Babilooo

Anonym skriver:

Av kan mærker du rammer er ømt punkt  nej er ikke god til at passe på mig selv . 

Hvad så med at starte med at melde fra og derved passe på dig selv ... eller spille helt åben og acceptere at du måske fælder en tåre til den komsammen du skal til. Det er ikke at skabe en konflikt at sige at man skal skilles ?? Få noget forståelse og støtte. Og hvis de ikke kan give det så fuck dem.

Anmeld Citér

13. juni 2020

Babilooo

Jeg har ikke lige set skilsmisse som en livskrise , men det er sørme hårdt . Selv om beslutningen var min , det gør ski niller / naller  jeg hænger i for det SKAL jeg . Dette opslag skal ikke lyde som en klage sang eller andet , men jeg havde bare ikke lige brug for en familie komsammen lige nu ( som er pludselig planlagt ) jeg har brig for ro til at finde fodfæste og møde verden i et tempo jeg kan fordøje .

Men hvis det ikke er en livskrise - hvad er så..?

det er da kun overgået af dødelig sygdom og barnedød osv

man skal genfinde sig selv.

Du har ikke behov for det.. og hvis du har en nogenlunde normal mor, søskende vil de forstå st du har brug for ikke at deltage. Du får ikke noget ud af st presse andre og give og give - specielt hvis de ikke støtter dig tilbage..?

Anmeld Citér

13. juni 2020

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Men hvis det ikke er en livskrise - hvad er så..?

det er da kun overgået af dødelig sygdom og barnedød osv

man skal genfinde sig selv.

Du har ikke behov for det.. og hvis du har en nogenlunde normal mor, søskende vil de forstå st du har brug for ikke at deltage. Du får ikke noget ud af st presse andre og give og give - specielt hvis de ikke støtter dig tilbage..?

Jeg ved det ikke . Mit liv har været vendt på hovedet de sidste mange år , hvor det ene afløser det andet og nu skilsmisse. Så ja det er svært og jeg kæmper for at holde hovedet højt og har glemt at mærke efter mine behov . 

Anmeld Citér

13. juni 2020

Babilooo

Anonym skriver:

Jeg ved det ikke . Mit liv har været vendt på hovedet de sidste mange år , hvor det ene afløser det andet og nu skilsmisse. Så ja det er svært og jeg kæmper for at holde hovedet højt og har glemt at mærke efter mine behov . 

Og i den proces glemmer man nogle gange, at der faktisk er folk der kan støtte og faktisk har lyst til at støtte en.

Anmeld Citér

13. juni 2020

Anonym

Anonym skriver:

- og det er opskriften på en depression.

Meld nu for hel... bare afbud og prioritere dig selv.

Anmeld Citér

13. juni 2020

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Og i den proces glemmer man nogle gange, at der faktisk er folk der kan støtte og faktisk har lyst til at støtte en.

Det har jeg desværre ikke glemt . Jeg er ikke fortroligt med dem på sådanne måde . Men gode venskaber er gledet ud grundet omstændigheder , hvilket jo er hvad der sker   Jeg skal nok klare mig , men situation er ny. Ting tar tid . Jeg var sårbar inden , så det er ok det er svært. Har bare brug for ro

Anmeld Citér

13. juni 2020

Babilooo

Det har jeg desværre ikke glemt . Jeg er ikke fortroligt med dem på sådanne måde . Men gode venskaber er gledet ud grundet omstændigheder , hvilket jo er hvad der sker   Jeg skal nok klare mig , men situation er ny. Ting tar tid . Jeg var sårbar inden , så det er ok det er svært. Har bare brug for ro

Så meld fra . Hvad er det værste der kan ske? Man er da et mærkeligt menneske hvis man ikke kan sætte sig ind i at du har brug for plads og tid til at komme dig. 

Få helet dig selv. Og få professionel hjælp. Du kan booke samtaler hos egen læge

Anmeld Citér

13. juni 2020

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Så meld fra . Hvad er det værste der kan ske? Man er da et mærkeligt menneske hvis man ikke kan sætte sig ind i at du har brug for plads og tid til at komme dig. 

Få helet dig selv. Og få professionel hjælp. Du kan booke samtaler hos egen læge

Tak for gode svar , som jeg vil tage til mig . Vil ikke gå mere ind i min situation . 

Anmeld Citér

13. juni 2020

Babilooo

Anonym skriver:

Tak for gode svar , som jeg vil tage til mig . Vil ikke gå mere ind i min situation . 

Nej det er også forståeligt. Men hvis vi nu leger med tanken om, at du melder fra og din mor og søskende bliver stiktossede - hvad bilder du dig ind. Er de så værd at samle på? Det kan du jo kun selv svare på. 
vi har folk i tæt familie der siger fra til familie tam tam pga migræne og andre ting - manglende overskud. Kan vitterlig ikke se hvorfor du skulle skabe en krise/ konflikt ved af sige fra.  Jeg håber du får fundet modet til det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.