Skilsmisse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2020

Babilooo

Anonym skriver:

Du har fuldstændig ret . Problemet er bare , at det er jeg men det ændre jo ikke på , at det du skriver er korrekt . Jeg vil ikke gå en masse ind i min situation her , men der er selvfølgelig en forhistorie som gør, at det ikke bare er så let for mig at melde fra . 

Men du er vel ikke afhængig af deres accept - mere end du tillader selv? Hvis det er nogle du slet ikke er tætte med.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2020

Babilooo

Hvis du holder fast i præmissen omkring at møde op.... så ville jeg sørge for at folk ved det på forhånd. Måske kan din mor sige set videre stille og roligt. 
Jeg ville forberede nogle one liners om situationen, på typiske spm du kan forvente.

Hvordan går det : “det går ok alt taget i betragtning - vi er ved at kigge på det praktiske”.

Er det ikke hårdt:  “jo det er det da men også for det bedste”

Anmeld Citér

13. juni 2020

Babilooo

“Jo det er da hårdt - men jeg har ikke så meget lyst til at snakke om det.”

Anmeld Citér

13. juni 2020

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Jeg synes godt nok det er lang ude hvis værten (din mor) ikke har forståelse for af du har brug for at blive væk. Men hvis det er tilfældet så ville jeg blive akut sug med Roskilde syge.

noget andet er - det er ret svært st komme igennem livskriser uden støtte. Så hvis du ikke har nogle fortrolige kan du måske få hjælp hos en psykolog. .. og få vendt situationen og dine tanker. Det vil gøre det væsentlig lettere for dig at komme igennem skilsmissen. 
Hvis altså du sket ikke privat kender nogen du kan tale med fortroligt.

hvad er det for en komsammen? Og hvor mange kommer? Og hvem.?

Jeg vil ikke gå en masse ind i min situation , kan blot sige vores forhold er kompliceret . Jeg har booket tid ved psykolog , af samme årsag men der er desværre lang ventetid . Jeg skal også nok klare den men skilsmissen er bare en omvæltning på mange fronter . 

Anmeld Citér

13. juni 2020

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Men du er vel ikke afhængig af deres accept - mere end du tillader selv? Hvis det er nogle du slet ikke er tætte med.

Jeg vil ikke gå en masse ind i min private situation , blot sige du har ret , men sagen er bare anderledes for mig. Tingene er kompliceret på flere områder som jeg ikk ønsker at uddybe her .

Anmeld Citér

13. juni 2020

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

De er tæt familie men ikke folk jeg er tætte / fortrolige med , giver det mening ? 

Anmeld Citér

13. juni 2020

Babilooo

Anonym skriver:

De er tæt familie men ikke folk jeg er tætte / fortrolige med , giver det mening ? 

Ja - så få din mor til at nævne skilsmissen før festen

Anmeld Citér

13. juni 2020

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Hvis du holder fast i præmissen omkring at møde op.... så ville jeg sørge for at folk ved det på forhånd. Måske kan din mor sige set videre stille og roligt. 
Jeg ville forberede nogle one liners om situationen, på typiske spm du kan forvente.

Hvordan går det : “det går ok alt taget i betragtning - vi er ved at kigge på det praktiske”.

Er det ikke hårdt:  “jo det er det da men også for det bedste”

Jeg ved ikke hvad jeg holder fast i , prøver nok bare at gøre alle glade og tilpas , så der ikke opstår konflikter . Tak for forslag , det var det jeg søgte :-) 

Anmeld Citér

13. juni 2020

Babilooo

Anonym skriver:

Jeg ved ikke hvad jeg holder fast i , prøver nok bare at gøre alle glade og tilpas , så der ikke opstår konflikter . Tak for forslag , det var det jeg søgte :-) 

Men du skal altså passe på dig selv. Selv u en livskrise går du på listefødder for st undgå konflikter..? Lyder virkelig ikke sundt

Anmeld Citér

13. juni 2020

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Men du skal altså passe på dig selv. Selv u en livskrise går du på listefødder for st undgå konflikter..? Lyder virkelig ikke sundt

Av kan mærker du rammer er ømt punkt  nej er ikke god til at passe på mig selv . 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.