Har været min mand utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2020

Soonmom

Anonym skriver:

Og hvordan får mandlige sagt fet på en rigtige måde 

Du kunne jo have sagt det inden du vælge at knalde med en anden 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2020

AnoMor

Soonmom skriver:

Du kunne jo have sagt det inden du vælge at knalde med en anden 

Så enig!  
første gang kan være en “fejl” i mangel af bedre ord. Men gentagne gange. Meget bevidst 

Anmeld Citér

4. juni 2020

Anonym

Jeg tager skarpt afstand fra utroskab, men jeg synes, du er så sej, at du har åbnet op og fortalt din mand det. Det har garanteret heller ikke været let.

Jeg håber, I finder en løsning, som I alle kan leve med

Anmeld Citér

4. juni 2020

Barn3

Kære dig

Først og fremmest-hvor er du modig. 

Stækkels din mand. Det er bare så øv,at det gik så lang,at du skulle være ham utro.

Hbad med din mand-hvis I ikke har sex sammen,  hvem har han sex med? Det skal du ikke svare mig,  bare tankegang.

Øv,øv,øv at man vælger at går den vej....

Og den charmetrold.....Gud,håber at den egenskab forsvinder ikke når virkelig liv starter, hvis det gør det.....

Børnene,ja hvad med dem. Skulle være som resultat af jeres kærlighed, men hvor blev den af.

Har man det sværet i et forhold vil jeg personlugt vælge at går tilbage til den tid,hvorfor væægte jeg ham som far for mine børn!? Var dey kærlighed?Desperathed?

Held og lykke

Anmeld Citér

4. juni 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ

Du spørger hvordan man får det sagt på en blid måde - tja, hvordan ville du gerne selv modtage sådan en besked?

du lyder ikke til du gider, at arbejde for dit parforhold- så selvfølgelig skal su forlade ham.

du er totalt fej, hvis du bliver for børnenes skyld. 
i det hele taget fej, ikke at gå fra ham, inden du, ja undskyld mig - boller udenom. Jeg forstår det virkelig ikke. At dine følelser er væk for din mand, er jo kun helt reelt og det sker - men at du lader sig selv tro, at utroskab løser noget - jeg forstår det virkelig ikke. 
lorte situation - gør noget ved det. Idag.

Anmeld Citér

4. juni 2020

Anonym

Jeg forstår ikke, hvordan man kan være hinanden utro. Er det spændingen ved at gøre noget, man ikke bør/må gøre? Får kvalme af at høre at man kan få følelser for en anden, mens man er stadig er sammen med sin partner. Hvis man ikke har følelser for hinanden eller elsker hinanden, så bør man ikke være sammen. Så kan man bare være single og bolle alt det man frem for at føre en bag lyset sådan. Synes dog det burde siges til din mand. 

Anmeld Citér

4. juni 2020

Sprit25

Anonym skriver:

Jeg forstår ikke, hvordan man kan være hinanden utro. Er det spændingen ved at gøre noget, man ikke bør/må gøre? Får kvalme af at høre at man kan få følelser for en anden, mens man er stadig er sammen med sin partner. Hvis man ikke har følelser for hinanden eller elsker hinanden, så bør man ikke være sammen. Så kan man bare være single og bolle alt det man frem for at føre en bag lyset sådan. Synes dog det burde siges til din mand. 

Du kan være utro af mangr grunde. 

Spænding 

Fascinationen af et nyt menneske

Alkohol

En menneskelig fejl 

Anmeld Citér

4. juni 2020

Anonym

Sprit25 skriver:

Du kan være utro af mangr grunde. 

Spænding 

Fascinationen af et nyt menneske

Alkohol

En menneskelig fejl 

Jamen, hvis man har det sådan og ingen selvkontrol har, så er man bedre tjent at være single end at føle sig "fanget" i et forhold eller det her med at holde den anden i forholdet for nar.

Ja, det er menneskeligt at fejle, men når man kan mærke at man har følelser for en elsker efter at have været sammen med vedkommende og stadig har følelserne så det ikke længere end" fejl", men noget man gør bevidst eller noget man er bevidst om. 

Anmeld Citér

4. juni 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg tager skarpt afstand fra utroskab, men jeg synes, du er så sej, at du har åbnet op og fortalt din mand det. Det har garanteret heller ikke været let.

Jeg håber, I finder en løsning, som I alle kan leve med

Tak han har smidt mig ud og sagt jeg ødelægger børnenes liv osv så det har været en lidt hårdt omgang. Han vil gerne have vores forhold til at fungere men jeg har så mange følelser i klemme lige nu 

Anmeld Citér

4. juni 2020

Anonym

Anonym skriver:

Tak han har smidt mig ud og sagt jeg ødelægger børnenes liv osv så det har været en lidt hårdt omgang. Han vil gerne have vores forhold til at fungere men jeg har så mange følelser i klemme lige nu 

Det er konsekvensen af din handling. 
Det er klart at han vil bebrejde dig for en masse ting og ikke mindst bruge børnene i den sammenhæng, for det er netop de følelser han har. Du har ødelagt en familie. Måske har han ikke set forholdet være skrantende som du. 

Hvis han er villig til at arbejde for jeres forhold og tilgive dig dit(dine?) sidespring, kræver det et seriøst arbejde og en kæmpe indsats fra jer begge. Men det kræver at du først og fremmest fuldstændig dropper kontakten til din affære, hvis du selvfølgelig selv ønsker at kæmpe for jeres forhold. Det skal IKKE være for børnenes skyld. Det skal være fordi DU har lyst til at dele livet med din mand og få jer på rette spor og kæmpe i medgang og modgang. 

Følelser i klemme? Du skriver du er vanvittig forelsket i din affære. Så ud fra det må du jo have mistet følelserne og kærligheden til din mand. Man kan og skal ikke spille på to heste i min optik. 

Hvordan kan det være at du har valgt at være din mand utro? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.