Venner/bekendte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2020

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Jeg har 2 tætte veninder, som jeg aldrig ser. Jeg har dog regelmæssig kontakt med dem begge. Den ene skriver/snapper jeg med hver dag, den anden er lidt mere sporadisk. 

Og så har jeg en veninde som er ved at udvikle sig til et tæt venskab. Derudover har jeg rigtig mange søde bekendte som jeg ikke vil betegne som mine venner. 

Lidt specielt med dine 2 gode veninder som du aldrig ser? Er det fordi I bor langt fra hinanden? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Her har jeg flere bekendte som jeg snakker med en gang i mellem. Men jeg har ingen rigtige venner eller veninder. 

Og det savner jeg da men som voksen er det svært at få nye venskaber syntes jeg. 

Er dine venner falder fra i løbet af årene siden du ikke har nogle? Gør du noget for at få nye eller hvordan har du det med det? ��

Anmeld Citér

5. maj 2020

Anonym trådstarter

LSS skriver:

Det gør jeg ihvertfald! Helt vildt. Dem jeg havde er bare faldet fra, formentlig i forbindelse med jeg blev syg. Men så var det vidst heller ikke rigtige venner vel. 

Gør du noget selv for at opsøge netværk? 

Anmeld Citér

5. maj 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har en veninde som jeg er ved at komme tæt på igen. Vi har haft en pause på nogle år, men tilfældighederne ville at vi begge fik en datter med 3 ugers mellemrum. Der fandt vi sammen igen og hvor er jeg glad for dette. 

Der udover har jeg nogle bekendte - nogle jeg snakker/snapper med. Men vi ses ikke. Der kan i hvertfald sagtens gå et år imellem vi ses. Den ene har jeg dog kendt i mange år og er blevet inviteret til hendes bryllup. Det betyder meget for mig. 

udover dette, så har jeg min mand og min mor. 

idet at jeg ikke rigtig har en venskabskreds/venner/veninder, det gør at jeg ofte føler mig ensom. Det er hårdt - både for mig og min mand. (Og jo, har prøvet meget ... men det er svært at få venskaber. Som regel har folk jo deres ).

Dejligt du har genoptaget kontakt med din gamle veninde

Kan godt forstå at du må føle ensomhed nogle gange. Har du opsøgt noget netværk eller andet i forhold til at kunne møde nye venner/veninder? 

Anmeld Citér

5. maj 2020

LSS

Anonym skriver:

Gør du noget selv for at opsøge netværk? 

Det gør jeg, men mødes ofte af undskyldninger mm. Så jeg har droppet det Jeg har det heldigvis godt trods ingen veninder  

Anmeld Citér

5. maj 2020

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Lidt specielt med dine 2 gode veninder som du aldrig ser? Er det fordi I bor langt fra hinanden? 

Ja, det er pga afstand. Jeg bor i kbh, og de bor i hhv. Nordjylland og midtjylland. 

Den ene kender jeg fra efterskole og vi har mere eller mindre haft daglig kontakt i de 10 år vi har kendt hinanden, selvom hun bor i Nordjylland. Den anden så jeg en del indtil jeg flyttede sidste år. 

Anmeld Citér

5. maj 2020

Anonym trådstarter

LSS skriver:

Det gør jeg, men mødes ofte af undskyldninger mm. Så jeg har droppet det Jeg har det heldigvis godt trods ingen veninder  

Nårh det er godt at du trives på trods��

Anmeld Citér

5. maj 2020

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Ja, det er pga afstand. Jeg bor i kbh, og de bor i hhv. Nordjylland og midtjylland. 

Den ene kender jeg fra efterskole og vi har mere eller mindre haft daglig kontakt i de 10 år vi har kendt hinanden, selvom hun bor i Nordjylland. Den anden så jeg en del indtil jeg flyttede sidste år. 

Wow hvor vildt at I har bevare den tætte kontakt på trods af den store afstand i mellem Jer

Det må al

Anmeld Citér

5. maj 2020

Anonym

Er dine venner falder fra i løbet af årene siden du ikke har nogle? Gør du noget for at få nye eller hvordan har du det med det? ��

De er faldet fra i løbet af årene jeg fik isoleret mig selv for meget i en periode. 

Jeg har prøvet mange gange at få nye venskaber og derfor har jeg osse en masse bekendte men der er bare ingen af dem der er bliver til tætte veninder som håbet. 

Anmeld Citér

5. maj 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ

Jeg har tre meget tætte veninder - de to af den er også mine svigerinder 
min mand og jeg har Sindsygt mange bekendte i den lille landsby vi bor i - og jeg ELSKER det! Vi har alle børn og særligt på denne årstid ses vi meget spontant til kaffe på terrassen eller en pølle på grillen. Jeg elsker virkelig at have så mange dejlige mennesker omkring mig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.