Venner/bekendte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.659 visninger
50 svar
21 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. maj 2020

Anonym trådstarter

Hvor mange tætte venner har I? Altså dem som I ses regelmæssigt med og som I kan fortælle alt til?

Og hvad med de gode bekendte? Dem som man har en god relation til men som man alligevel ikke helt betragter som én af de tætteste?

Grunden til til at jeg spørger er at det for mit vedkommende er begrænset hvad jeg har af rigtige veninder i forhold til de gode bekendte. Jeg har 4-5 rigtig tætte veninder. Kunne godt tænke mig lidt flere faktisk.

Kender en masse dejlige mennesker men der er ikke den der helt tætte fortrolighed alligevel.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2020

Anonym

Hånden på hjertet; jeg har ikke én eneste. 

Anmeld Citér

4. maj 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hånden på hjertet; jeg har ikke én eneste. 

Ven? 

Anmeld Citér

4. maj 2020

Anonym

Anonym skriver:

Hvor mange tætte venner har I? Altså dem som I ses regelmæssigt med og som I kan fortælle alt til?

Og hvad med de gode bekendte? Dem som man har en god relation til men som man alligevel ikke helt betragter som én af de tætteste?

Grunden til til at jeg spørger er at det for mit vedkommende er begrænset hvad jeg har af rigtige veninder i forhold til de gode bekendte. Jeg har 4-5 rigtig tætte veninder. Kunne godt tænke mig lidt flere faktisk.

Kender en masse dejlige mennesker men der er ikke den der helt tætte fortrolighed alligevel.

af tætte veninder har jeg 2 som jeg kan fortælle alt til. Men ser dem ikk så tit. Den ene måske en gang pm måneden. Den anden mindre. også 1 ven som er som min bror og min bedste ven. Han overgår alle andre med længder. Han ser jeg 2-4 gange om ugen. bekendte har jeg rigtig mange af. Dem har jeg ikk tal på og nogle af dem ser jeg mere end Mine tætte veninder. 

men generelt bryder jeg mig ikke om at ses med folk udover min bedste ven. 

Anmeld Citér

4. maj 2020

LSS

Anonym skriver:

Ven? 

Ja. Har få bekendte jeg hilser på ind imellem. Men ikke nogle venner/veninder. 

Anmeld Citér

4. maj 2020

LSS

LSS skriver:

Ved ikke lige hvorfor mit første svar er anonymt. Det er en fejl og kan ikke finde ud af at rette/fjerne det?

Anmeld Citér

4. maj 2020

Anonym

Hellere få tætte veninder, end 10 dårlige. 

Jeg har erfaret at det ikke er nødvendigt at have venskaber, for kun at “kunne sige” at jeg har så og så mange venner. 

For mig giver det bedst mening at have dem i mit liv som giver mig energi, støtter mig, giver mit liv glæde og smil.. vægter tillid, tryghed, samhørighed højere end noget andet. 

Anmeld Citér

4. maj 2020

Anonym trådstarter

LSS skriver:

Ej puha.

Det lyder ikke rart? Savner du ikke en rigtig god ven eller hvordan har du det med det? 

Anmeld Citér

4. maj 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hellere få tætte veninder, end 10 dårlige. 

Jeg har erfaret at det ikke er nødvendigt at have venskaber, for kun at “kunne sige” at jeg har så og så mange venner. 

For mig giver det bedst mening at have dem i mit liv som giver mig energi, støtter mig, giver mit liv glæde og smil.. vægter tillid, tryghed, samhørighed højere end noget andet. 

Meget enig

Det er også sådan jeg har det. 

Tror det er meget normalt at have flere bekendte end rigtig tætte venner/veninder. 

Men det er

også godt at have de bekendte i éns liv - man bruger jo folk til noget forskelligt, nogle har man det helt specielt sjovt med - andre deler man en hobby og er sammen om det men uden at være rigtig tætte. 

Anmeld Citér

4. maj 2020

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har ingen nære ven eller veninde....

Jeg har 1 bekendt jeg ses med meget sparsomt..

Jeg kender MANGE som jeg hilser på eller som hilser på mig....ikke fordi de kender mig, men fordi de ved hvem jeg er eten gennem tidligere skole, arbejde, natte liv ect.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.