Det der med "som jeg kan fortælle alt til". Den sætning har jeg det lidt underligt med.. jeg har gode og tætte venner og veninder som jeg bruger når livet er svært. Men der er da ting jeg ikke fortæller. Fx parforhold problemer. Dem har jeg aldrig delt ud af til nogen. Jeg føler det som bagtalelse af min kæreste, så det gør jeg bare ikke.
Men, jeg har vel 7 tætte venner som jeg kan læsse af på hvis livet er hårdt. Som jeg ikke er bange eller for stolt til at tude overfor. Og som jeg også kan hygge mig rigtig meget med
Og så har jeg vel 9 som jeg vil betegner som venner men ikke tætte venner. Men heller ikke bekendte, for de er mere end det. Bekendte for mig, er nogen man bare ved hvem er og hilser på på gaden agtigt eller smalltalker med hvis man tilfældigt er endt i det samme selskab.
Jeg synes det er nok for mig. Jeg kan godt synes det er svært at huske alle hele tiden når man har et liv med børn, kæreste og fuldtidstudie der fylder det meste.
Jeg ser heller ikke alle ligemeget og jeg ser slet ikke nogen af dem hver uge (jo, dem jeg læser med, men). Men det er helt okay for mig..
Anmeld
Citér