Hygger eller stresser i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.331 visninger
42 svar
39 synes godt om
27. marts 2020

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja som overskriften siger, hygger i eller stresser i derhjemme?

Her hjemme syntes jeg faktisk det er mest hyggeligt for tiden. 

Kan godt mærke at jeg er glad for at vi har større børn på snart 8 år (til juli) og 11 1/2 år, som kan rigtig mange ting og som ka hjælpe og deltage i rigtig mange ting.

Kæresten arbejder hjemmefra og har gjort det siden nedlukningen startede. Jeg arbejder som jeg plejer og er samtidig en del af nødberedsskabet, så jeg har haft nok at lave.

Ungernes skole har lavet nogen fine læreplaner, uden at kræve for meget og det er lige før det bare er hygge, at lave lektier. 

I modsætning til vores nevøer, som har monster mange lektier for og et helt enormt urimeligt krav/forventning om at de laver skolearbejdet i 5-7 timer hver dag. Min svigerinde har været total nedlagt af sygdom (lægen mener corona), hvilket self har været mega stressende.

Vi læser, ser live med Randers regnskov, spiller spil, hygger i haven, har været i vores lokale lille skov, for enden af vejen, har købt abodoman til danske filmskatte og ungerne elsker det. Kæresten er total sej, ungerne er for det meste søde og leger godt sammen, misserne er ved at få kuller af alt opmærksomheden. 

Eneste skår i "glæden" er at min mor og hendes kæreste er "strandet" på et skib, nede ved panamakanalen og vi ved ik hvornår de ka komme hjem. Heldigvis er der ik nogen syge på deres skib, som er kommet på en længer omvej, for at komme hjem. 

Håber ellers i alle er friske og ik alt for stresset. Vh Stine 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2020

Soonmom

Vi hygger. (Er virkelig glad for at jeg har barsel og alle 3 børn er under skolealderen), så der er intet vi skal.