årgang84 skriver:
Jeg undre mig over at man siger at alle hamstre.
24 pakker gær. Jeps det hamstring.
Men fordi jeg køber 4 pak pasta er det måske bare alm opfyldning.
Udmelding var hold jeres børn hjemme. (jeg sov fra det hele) men dagen derpå fik jeg også lige tjekket op hvad vi evt kunne mangle.
I mine øjne skulle den forældre det bliver hjemme med unger 14 dage ikke have børn med ud og handle. Så om det også har været derfor folk er fløjet afsted.
Igår torsdag var noget udsolgt rugbrød boller gær alm mælk alm frugt og grøn var sparsomt tilbage Men derudover var butikken flot.
Virkelig hatten af for de butiks ansatte i denne tid.
Ja dem der arbejder i butik gør det seriøst flot!
Læste lige en artikel i går, om at politiet var blevet kaldt ud til en butik, fordi folk simpelhen havde nægtet at forlade, ved lukketid. Det er da lidt sindsygt!
Og flere butikker der meldte ud, at folk havde efterladt vogne og kurve fyldt med madvare i butikkerne, som de nu var nød til at smide ud, fordi det havde været ude af køl for længe til, at de måtte sælge det, gir jo på ingen måde mening, og er da et seriøst problem, i forhold til butikkernes økonomi og madspild. Det er da også fuldstændig tosset og gir ik mening.
Den forældre som er hjemme med ungerne, ka jo være nød til at gave dem med, ud og handle afhængig af børnenes alder osv.
Og heldigvis er der jo nok et flertal som os, der bare handler ind som vi plejer. Det vælger jeg i hvert fald at tro på. Og 14 dage er jo heller ik særlig lang tid, sådan overordnet set. Vh Stine