Skoler lukker ned fra på fredag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.425 visninger
46 svar
28 synes godt om
11. marts 2020

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ved ik om alle har nået at se nyhederne, men de nye retningslinjer ifl corona er lige kommet op. 

Alle skoler lukker fra på fredag, og de anbefaler at alle børn allerede fra i morgen blir holdt hjemme. 

De fraråde, at børnefamilier bruger bedste forældre som babysitter, da de er de svage samfundet. 

De opfordre til at naboer hjælper hinanden, med pasning osv. Vh Stine 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2020

AnoMor

StineW79 skriver:

Ved ik om alle har nået at se nyhederne, men de nye retningslinjer ifl corona er lige kommet op. 

Alle skoler lukker fra på fredag, og de anbefaler at alle børn allerede fra i morgen blir holdt hjemme. 

De fraråde, at børnefamilier bruger bedste forældre som babysitter, da de er de svage samfundet. 

De opfordre til at naboer hjælper hinanden, med pasning osv. Vh Stine 

Det er hele Danmark der lukker ned de næste 14 dage. 

Anmeld Citér

11. marts 2020

StineW79

AnoMor skriver:

Jep! Vh Stine 

Anmeld Citér

11. marts 2020

Roselil

Profilbillede for Roselil

Holder i børnene hjemme fra i morgen eller fredag. Har i hørt fra jeres børns skoler/institution om de har åbent i morgen?

Anmeld Citér

11. marts 2020

Christabelle

Roselil skriver:

Holder i børnene hjemme fra i morgen eller fredag. Har i hørt fra jeres børns skoler/institution om de har åbent i morgen?

De bliver hjemme i morgen. Far har fri, så det kan vi lige så godt. 

Anmeld Citér

11. marts 2020

Skouboe

Jeg er blevet bedt om at arbejde hjemme indtil videre, så jeg holder bare ungerne hjemme. De er også så store (9 og 11), så jeg kan stadig godt få lavet noget, selvom de er hjemme. 

Anmeld Citér

11. marts 2020

StineW79

Roselil skriver:

Vi holder dem hjemme fea i morgen. 

På vores unger skole, er de lige knap 950 børn og 100 lære, så tænker det er bedre bare at følge de guidelinjer, som er blevet lagt ud. 

Heldigvis ka kæresten arbejde hjemmefra, og de fik allerede i går at vide, at de nok sku forvente, at de sku arbejde hjemmefra fea på mandag alligevel. 

Jeg er så "heldig" at være offenligansat på et bosted, så har faste ugentlige fridage.

Det betyder self også at jeg er ramt, af de regler der er indenfor det offentlige.

Også ka det være vi ka ha et par veninder på besøg, eller de ka holde hygge dag, med deres, hvis uddannelsessted også blir lukket. Vh Stine 

Anmeld Citér

11. marts 2020

StineW79

Skouboe skriver:

Jeg er blevet bedt om at arbejde hjemme indtil videre, så jeg holder bare ungerne hjemme. De er også så store (9 og 11), så jeg kan stadig godt få lavet noget, selvom de er hjemme. 

Her er vi også glade for, at vores unger er "store" snart 8 år og 11, så det er virklig rart. Vh Stine 

Anmeld Citér

11. marts 2020

Janey

Profilbillede for Janey
AnoMor skriver:

Ikke helt men næsten. Butikker er stadig åbne og hos de private arbejdsgivere kan de selv bestemme, men opfordres til at lade medarbejderne arbejde hjemmefra, hvis de kan, og jeg tænker da, at de fleste arbejdspladser vil følge det, så det bliver en meget stor del der lukkes ned.

Anmeld Citér

11. marts 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Roselil skriver:

Vi holder hende hjemme. Dog er jeg nødt til at køre forbi og hente flyverdragt mv. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.