Skoler lukker ned fra på fredag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2020

AnoMor

Jeg holder også sønnen hjemme fra børnehave fra i morgen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2020

lineog4

Jeg Kan ikke holde dem hjemme fra i morgen - skal ud på skolen og være der til dem der kommer i morgen. 

Og selvom jeg tager det alvorligt, så tror tror faktisk også, at de har behov for at tale med deres venner i morgen. 

Fredag har jeg, hvis alt er som det plejer en kort dag, så tænker de kan være hjemme alene mens jeg er på arbejde. 

Og så må jeg se, hvor meget jeg skal være i nødberedskabet, forhåbentlig ikke mere end vi kan stykke det sammen med husbonden.

Anmeld Citér

11. marts 2020

Tip!

Min søn henter hans skole pc imorgen tidlig, og så bliver han hjemme i 14 dage.

Vi skal passe på hinanden

Anmeld Citér

11. marts 2020

Miti's mama

Min chef har lige ringet rundt og sagt at hele kontoret er lukket ned (stort privat firma), men alle møder holdes stadig, bare via Skype... har også mine piger på 3 og 5 år hjemme... i en studie lejlighed  Det bliver virkelig interessant.

Tak til den herinde der nævnte at hente flyverdragter! det kunne være blevet nogle lange 2 uger uden. Pas på jer selv, lad være med at tage chancer og lad være med at hamstre! Varerne kommer stadig i butikkerne.

Anmeld Citér

11. marts 2020

fehår

Far er på barsel, så her holder vi hjemme fra i morgen. 

Anmeld Citér

11. marts 2020

StineW79

Profilbillede for StineW79
Christabelle skriver:

De bliver hjemme i morgen. Far har fri, så det kan vi lige så godt. 

Her ka far heldigvis også arbejde hjemmefra, og hans chef, har her til sendt en mail ud om, at det forventer han, at alle gør. 

Så det er held i uheld, ka man sige. Vh Stine 

Anmeld Citér

11. marts 2020

StineW79

lineog4 skriver:

Jeg Kan ikke holde dem hjemme fra i morgen - skal ud på skolen og være der til dem der kommer i morgen. 

Og selvom jeg tager det alvorligt, så tror tror faktisk også, at de har behov for at tale med deres venner i morgen. 

Fredag har jeg, hvis alt er som det plejer en kort dag, så tænker de kan være hjemme alene mens jeg er på arbejde. 

Og så må jeg se, hvor meget jeg skal være i nødberedskabet, forhåbentlig ikke mere end vi kan stykke det sammen med husbonden.

Ja jeg arbejder på et bo tilbud og her kommer vi nok også til at køre med nødberedskab, så det blur da lidt "Spændne" hvordan det kommer til at forgå.

Og heldigvis har faren lige fået mail fra chefen, om at han forventer, at alle arbejder hjemmefra. 

Og jeg er jo så heldig, at ha fridage i løbet af ugen, så tænker det blir fint nok. 

Også håber vi bare på godt vejr, så vi ka komme haven og ned i lunden. Vh Stine 

Anmeld Citér

11. marts 2020

StineW79

Tip! skriver:

Min søn henter hans skole pc imorgen tidlig, og så bliver han hjemme i 14 dage.

Vi skal passe på hinanden

Her ska jeg ud og handle i morgen (gør jeg hver torsdag) og må ærlig indrømme, at jeg frygter det lidt. Håber ik folk er gået helt gak amok her til aften, og har hamstrer.

Jeg tænker også vi ska ha hentet nogle bøger på skolen, så de ka lave lektier osv. Vh Stine 

Anmeld Citér

11. marts 2020

StineW79

Miti's mama skriver:

Min chef har lige ringet rundt og sagt at hele kontoret er lukket ned (stort privat firma), men alle møder holdes stadig, bare via Skype... har også mine piger på 3 og 5 år hjemme... i en studie lejlighed  Det bliver virkelig interessant.

Tak til den herinde der nævnte at hente flyverdragter! det kunne være blevet nogle lange 2 uger uden. Pas på jer selv, lad være med at tage chancer og lad være med at hamstre! Varerne kommer stadig i butikkerne.

Ha vi ska også ha hentet gummistøvler, regntøj og nogle bøger på skolen i morgen. Ville være træls at undvære!

Ja vi ska alle tænke os godt og og opføre os ordentligt, ellers er det først, det går galt. Vh Stine 

Anmeld Citér

11. marts 2020

AnoMor

Miti's mama skriver:

Det er desværre for sent med hamstringen. Ihverfald her hvor jeg bor. Der er lige lagt billeder op fra personalet. Alle hylder er tomme 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.