Anonym indberetning, hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2020

Anonym

LSS skriver:

Og hvordan skulle en underretning kunne gå ud over din datter? Såfremt de ville gøre noget så er det hævn/chikane. Der har vi politiet!

Der er jo mange måder tingene kan gå ud over en uskyldig. I mit tilfælde kunne det være gået ud over mit og min eks samarbejde om vores datter eller at simpelthen valgte ikke at se hende, hvilket politiet jo ikke kan gøre noget ved.

Hvis det at man kan være anonym gør at flere børn kommer ud af vanskelige situationer, så er det for mig at se KUN positivt. Mange vælger at vende det blinde øje/døve øre til, for at passe på sig selv. Så hellere underrette anonymt end overhovedet ikke.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2020

Anonym

LSS skriver:

HAHAHAHA DET VAR DA NOGET AF EN KONSTATERING 

Du svarer ikke på det fordi du kan ikke svare på det -

Børn er de svageste i samfundet de kan ha det så forfærdeligt hjemme ved dem selv men siger intet til voksne fordi de knus elsker deres forældre ubetinget

- At du bruger ord som Stikker er forfærdeligt - hvordan vilde du ha det med om en herinde vælger ikke at melde fordi person tør ikke sige det til den voksne pga realtiden frygt mennsker der er ond ved børn er ofte mennsker der har rigtigt problemer -

Hvad hvis en kvinde ikke melder ? Og det barn får lov at blive boede hos en mor der ødelægger det barn fuldstændig!

Dem der hjælper børn er HELTE!

Anmeld Citér

12. marts 2020

Anonym

AnoMor skriver:

Godt nok er jeg langt fra enig med LSS. Men det er jo ikk fordi hun siger man ikk skal indberette de forskellige tilfælde. Hun synes bare ikk det skal gøres anonymt. 
Så at sige hun kun tænker på sig selv er ikke rigtigt 

Men det er det - Fordi det er meget voldsom at sige sådan til en menneske at de svigter deres børn - så største delen vilde vælge fra at gøre det, og gøre det dagens dato! Desværre fordi de tænker på sig selv 

Når hun siger Stikker, tænker hun kun på sig selv - At så kan man sige fra til den der har anmeldt så HUN kan sove 

Fuldstændig ligeglad med børnene der bliver skadet for livet

- Om jeg blive anmeldt vilde jeg være knuste og meget bange, men jeg vilde komme over det med hjælpe fra min familie og venner og jeg vilde ikke miste mit barn fordi jeg laver ikke noget ulovligt eller skader mit barn - Mennsker elsker at sige en social rådgivne kan ikke lide en så er det derfor ens barn bliver tvangsfjernet det sker ikke! Der skal mange mennesker indover før man tvangsfjerner 

Børn skadet for livet - voksne såret og ked af det i en stykke tid - der er ingen sammenligning 

Anmeld Citér

12. marts 2020

Anonym

AnoMor skriver:

Godt nok er jeg langt fra enig med LSS. Men det er jo ikk fordi hun siger man ikk skal indberette de forskellige tilfælde. Hun synes bare ikk det skal gøres anonymt. 
Så at sige hun kun tænker på sig selv er ikke rigtigt 

Hvad hvis TS var en “svag” usikker kvinde der efter ha læste ordet Stikker opgav at sende sin anmelderne afsted fordi hun turde ikke sige det til personen ?!

hvem vilde være den største taber? Et USKYLDIGT barn 

Anmeld Citér

12. marts 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Hvad hvis TS var en “svag” usikker kvinde der efter ha læste ordet Stikker opgav at sende sin anmelderne afsted fordi hun turde ikke sige det til personen ?!

hvem vilde være den største taber? Et USKYLDIGT barn 

Prøv nu pg lad være at angribe mig. Jeg siger jo netop at jeg IKKE er enig i LSS. Jeg synes helt klart at ts skal gøre det anonymt hvis hun har det bedst med det. 
men ret skal sq være ret. LSS har aldrig sagt der ikke skal indberettes. Hun siger kun det ikke skal ske anonymt men at man skal stå ved sin handling. Og den del er jeg ikke enig i! 
jeg er heller ikke enig i at det er stikkeri at anmelde en anonymt. Og jeg er heller ikke enig i at det er kujon agtig. Men det er ikke fair at sige at LSS er ligeglad med uskyldige børn. Hun nævner endda hun selv har indberettet før. 
så lad være at angrib mig og læs hvad der rent faktisk bliver skrevet i stedet for at opdigte en masse usagt. 

Anmeld Citér

12. marts 2020

Anonym

AnoMor skriver:

Prøv nu pg lad være at angribe mig. Jeg siger jo netop at jeg IKKE er enig i LSS. Jeg synes helt klart at ts skal gøre det anonymt hvis hun har det bedst med det. 
men ret skal sq være ret. LSS har aldrig sagt der ikke skal indberettes. Hun siger kun det ikke skal ske anonymt men at man skal stå ved sin handling. Og den del er jeg ikke enig i! 
jeg er heller ikke enig i at det er stikkeri at anmelde en anonymt. Og jeg er heller ikke enig i at det er kujon agtig. Men det er ikke fair at sige at LSS er ligeglad med uskyldige børn. Hun nævner endda hun selv har indberettet før. 
så lad være at angrib mig og læs hvad der rent faktisk bliver skrevet i stedet for at opdigte en masse usagt. 

Det er DIG der ikke læser hvad hun skriver 

Anmeld Citér

12. marts 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Det er DIG der ikke læser hvad hun skriver 

Så synes jeg da du skal vise mig præcis hvor hub skriver at hun kun tænker på sig selv og er ligeglad med uskyldige børn bare hun har sin egen ryg ren

Anmeld Citér

12. marts 2020

Anonym

AnoMor skriver:

Så synes jeg da du skal vise mig præcis hvor hub skriver at hun kun tænker på sig selv og er ligeglad med uskyldige børn bare hun har sin egen ryg ren

Bare LÆS de første 6 svare hun giver i denne TRÅD 

Det er ikke i orden! 

Anmeld Citér

12. marts 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Bare LÆS de første 6 svare hun giver i denne TRÅD 

Det er ikke i orden! 

Jeg har læst alle hendes svar. Og ikke et eneste sted skriver hun at hun er ligeglad med uskyldige børn, st hun tænker på dig selv eller noget som helst. 

Igen kan jeg sige at jeg er 100% uenig i hendes udtalelser om kujoner, stikkeri osv og at det ikke er en særlig flatterende måde at debattere på. 
men ret skal stadig være ret. Hendes holdning er ene og alene at underretninger ikke skal foregå anonymt. Og det er helt fint at være uenig i det. Men at gå derfra og til at opdigte uskrevne ord. DET er ikke i orden 

Anmeld Citér

13. marts 2020

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hold den gode tone  - 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.