Anonym indberetning, hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2020

fehår

Jeg lavede engang en anonym underretning. Faren drak meget hver aften, familien boede i min opgang, og jeg hørte ham komme hjem + deres skænderier. Det var slet ikke faldet mig ind ikke at underrette anonymt.

Bagefter var jeg så glad for, at jeg gjorde det, for faren gik rundt og sagde, at han ville tæske den, der lavede underretningen, når han fandt dem. Hvis det var kujonagtigt af mig at underrette anonymt, jamen så er jeg ligeglad.

Det er da nok møgubehageligt og grænseoverskridende som forælder at opleve, nogen anonymt underretter om deres bekymring for ens familie. Det lyder væmmeligt og svært at forholde sig til. Men det er nu engang for børnenes skyld, og jeg tror, muligheden for at underrette anonymt for en masse til at underrette, selvom de ellers ikke ville turde. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2020

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Præcis som nedenstående skriver. Det er på INGEN måde med onde hensigter, men fordi jeg ikke ønsker at ødelægge vores bånd/familie eller andet. Men SÅ gerne så at familien fik noget hjælp.

Jeg forstår godt, at du har gjort det anonymt, fordi det kan splitte en hel familie ad.

Jeg synes på ingen måde, at det er kujonagtigt, men faktisk rigtigt flot, at du tænker på barnets tarv.

Derudover handler det vel også om andres tarv, fordi det kan jo gå helt op i hat og briller.

Jeg håber, at familien får noget hjælp

Det var kujonagtigt, hvis du lavede en anonym indbretning på falsk grundlag eller fordi du var sure på dem. 

Det lyder ikke til, det er tilfældet her

Det er bare min mening

Anmeld Citér

12. marts 2020

LSS

Anonym skriver:

Er du klare over hvor mange børn i dagens DK bliver misbrugt osv!!!! Fordi mennsker er sig selv nærmeste!

om man ikke kan anmelde anonyme vilde børn blive ved med at være misbrugt et barndom i det rene hlvede 

- Børn kan ikke sige fra men det kan VI - Og vi skal og kan godt forstår man er bange for de person dem der gøre skade på børn er ikke “normale” mennesker!

Du tænker KUN på dig selv som voksne ØV det er træls at nogen har anmeldt mig, ah nej så bekymrer du dig - Men et barn?! Et barn der bliver udsat får psykiske og fysiske  vold  eller svigt ender ofte med at være skadet HELE livet!

Man er ikke en STIKKER! Man er en HELT!!!!! At man står op for er uskyldigt barn!!!!

Husk lige at træk vejret du 

Anmeld Citér

12. marts 2020

LSS

Mor og meget mere skriver:

Du er jo netop ikke enig i den del, der handler om børnenes tarv, hvis familien splittes på grund af en ikke-anonym underretning. 

Skrev jeg at jeg var enig i alt? 

Anmeld Citér

12. marts 2020

Anonym

LSS skriver:

Husk lige at træk vejret du 

Føj - Du tænker kun på dig SELV

Så ligeglad med andre uskyldige børn der lider hverdag bare DU ikke skal ha noget at tænke over 

Anmeld Citér

12. marts 2020

Anonym

Tullemoar skriver:

Jeg forstår godt, at du har gjort det anonymt, fordi det kan splitte en hel familie ad.

Jeg synes på ingen måde, at det er kujonagtigt, men faktisk rigtigt flot, at du tænker på barnets tarv.

Derudover handler det vel også om andres tarv, fordi det kan jo gå helt op i hat og briller.

Jeg håber, at familien får noget hjælp

Det var kujonagtigt, hvis du lavede en anonym indbretning på falsk grundlag eller fordi du var sure på dem. 

Det lyder ikke til, det er tilfældet her

Det er bare min mening

Helt enig 

Flot gjort stod op for et uskyldig barn/børn -  det er desværre det færreste der gøre  det fleste tænker kun op sig selv

Anmeld Citér

12. marts 2020

LSS

Anonym skriver:

Så ligeglad med andre uskyldige børn der lider hverdag bare DU ikke skal ha noget at tænke over 

HAHAHAHA DET VAR DA NOGET AF EN KONSTATERING 

Anmeld Citér

12. marts 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Godt nok er jeg langt fra enig med LSS. Men det er jo ikk fordi hun siger man ikk skal indberette de forskellige tilfælde. Hun synes bare ikk det skal gøres anonymt. 
Så at sige hun kun tænker på sig selv er ikke rigtigt 

Anmeld Citér

12. marts 2020

LSS

AnoMor skriver:

Godt nok er jeg langt fra enig med LSS. Men det er jo ikk fordi hun siger man ikk skal indberette de forskellige tilfælde. Hun synes bare ikk det skal gøres anonymt. 
Så at sige hun kun tænker på sig selv er ikke rigtigt 

Tak for det, trods vi ikke er enige. 

Anmeld Citér

12. marts 2020

AnoMor

LSS skriver:

Tak for det, trods vi ikke er enige. 

Selvfølgelig. Ret skal være ret. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.