Anonym indberetning, hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.524 visninger
49 svar
127 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. marts 2020

Anonym trådstarter

Kan man kun lave sådan en, ved telefonopkald eller fysisk brev..?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2020

Soonmom

10. marts 2020

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

En hurtig Google søgning

https://ast.dk/born-familie/hvad-handler-din-klage-om/underretninger/hvad-er-en-underretning/din-underretningssag

det hedder en underetning (du indberetter din skat)

Tænk jeg har selv googlet en masse, men lige den der side kom altså ikke frem

Tak

Anmeld Citér

10. marts 2020

Hallopolina

Hvorfor står du ikke ved din bekymring, det andet virker så stikker agtigt, synes jeg. 

Anmeld Citér

10. marts 2020

Anonym

Hallopolina skriver:

Hvorfor står du ikke ved din bekymring, det andet virker så stikker agtigt, synes jeg. 

Det kan der være mange grunde til. Jeg har været nødsaget til at lave en underretning, da min svigerinde ikke tog ordentligt vare på mine niecer. Det ville ødelægge hele familien, hvis de vidste det var mig, men på denne måde fik pigerne/deres mor den hjælp de skulle have, og vi har opretholdt et forhold til dem.

Anmeld Citér

11. marts 2020

Anonym trådstarter

Hallopolina skriver:

Præcis som nedenstående skriver. Det er på INGEN måde med onde hensigter, men fordi jeg ikke ønsker at ødelægge vores bånd/familie eller andet. Men SÅ gerne så at familien fik noget hjælp.

Anmeld Citér

11. marts 2020

LSS

Anonym skriver:

Det kan der være mange grunde til. Jeg har været nødsaget til at lave en underretning, da min svigerinde ikke tog ordentligt vare på mine niecer. Det ville ødelægge hele familien, hvis de vidste det var mig, men på denne måde fik pigerne/deres mor den hjælp de skulle have, og vi har opretholdt et forhold til dem.

Og du kan bare se hende i øjnene velvidende du stak hende i ryggen? Vildt. Og stakkels kvinde 

Anmeld Citér

11. marts 2020

AnoMor

LSS skriver:

Og du kan bare se hende i øjnene velvidende du stak hende i ryggen? Vildt. Og stakkels kvinde 

Det eneste der er stakkel ved den kvinde er at hun er i en situation hvor hun har brug for hjælp men ikk selv kan se hub har brug for den. 
Intet stikker agtig i det !

Anmeld Citér

11. marts 2020

LSS

AnoMor skriver:

Det eneste der er stakkel ved den kvinde er at hun er i en situation hvor hun har brug for hjælp men ikk selv kan se hub har brug for den. 
Intet stikker agtig i det !

Det er fuldstændig stikker og kujon agtigt at underrette og så bagefter lade som om ikke at kende til det. FØJ. 

Anmeld Citér

11. marts 2020

Moderator

Profilbillede for Moderator

Husk det er et følsomt emne. Alles meninger skal det være plads til på den gode måde ellers må man holde lidt igen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.